Hej! Jag är ny här på Matdagboken.se. På måndag börjar jag min viktresa. Jag och en kompis, tessiejoe ska följas åt men jag tänkte att det kanske är fler som vill följa med. Vi ska köra lite vårat eget Biggest loser. Jämnföra viktnedgång i procent och så. Mest på skoj men mycket för att man vet att den andra kämpar på. Man vill ju inte hamna under den gulalinjen... Jag skiktar på 15 kg till en början med, sen får vi se. Jag bor söder om Stockholm i Haninge, tessiejoe bor i Göteborg. Hör av er om ni är intresserade! Jenny och Therese
Mycket engagerad
117 inlägg
77,0 -0,2dumma förkylning Har varit sjuk i 1 vecka och 1 dag
Jenna77: Hur har du det med vätskeintaget? Slarvar jag med att dricka (vatten) tillräckligt så blir jag osså lätt förstoppad, så jag funderar på om det kan vara en bov i det hela?!Själv så har jag "lyckats" med konstycket att gå upp 3kg!!! på en vecka. Hur kan detta vara möjligt? Så mycket har jag definitivt inte ätit så att det kan vara det som gör det, jag skyller det hela på pms.
helg igenidag blir det smalmat till middag plus lite kcal till p.g.a att jag dricker mellanmjölk Ska vara lättmjölk i men jag dricker aldrig upp mjölken så det får bli mellanmjölkimorgon blir det mat hos mina föräldrar men frukost äter jag här imorgon
Då var det måndag igen. -1,3 kg denna vecka. Hur det nu är möjligt, men ibland sker under.Dagens vikt 75,5
77,0Stuss 103 från 112,5
Hollunge: Har försökt med det mesta. Kan dricka hur mkt som helst och det hjälper inte. Efter några år med detta så är jag så van att jag knappt orkar bry mig längre men det är trist när man ätit en festmåltid att se halvt gravid ut i flera dagar! :-PBlev det ingen lista veckan som var?Jag har varit lite förkyld och inte kunnat träna så mkt som jag velat.Lite av förra veckans dödvikt har runnit av mig iaf:50,9 kg idag.
Det är veckor sen det blev nån lista
Om det är veckor sedan det blev någon lista...är det ens ngn idé att lämna sin vikt?Är denna tävling nedlagd?
Missade att skriva in i fredag. Sorry74,8 kg :) ett minus på 0,7 kg
FEL! det ska vara 74,9