Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
R gruppen stängd eller kan man hoppa på nu? Min startvikt är 83,5 och mål 70
Annika14 tyvärr tar vi inte in några nya nu!
Ha en trevlig 6 juni! Här på ön har vi kungabesök på 6 juni. Så vi i folkdansen skall tåga in i almedalen och stå framme vid scenen. Sen har vi uppvisning i Vibble kl 18. Så det är full rulle. Lycka till på vågen!
Lag Orange Hannahka:....... 78 Nillan87 :.......... 67,3 JenBH :............. 77,3
Chokladrosa: fislisa: 72,1 kg.
Uppdaterar lag chokladrosa: Fislisa.........72,1 kg Mickiw84.....71,6 kg Ananya........67,8 kg
Rapporterar in till "4kg till midsommar" Havet (76,4)................... Ksi63. (82,2)...................79,4 MammaEva (77,2)......... Malka (116,1).................. Ha en trevlig nationaldag! Tack Havet för allt arbete du lägger ner på oss alla! Kram
Lag dimgråSand rapporterar: babs2............................92,7 Nyhyttan.....................93,5 Evve_..........................96,8 Thethuss...................92,7 Shades...........................91,2 Mullenutt......................92,4 JMM...........................91,9 Jonnax......................99,7 Ev kommer JMM/Thethuss med komplettering.
Rapportera in min vikt här oxå då vår inrapporterar hoppat av för säkerhetskull så jag får det inlagt få se om nån annan i gruppen kan ta sig ann uppdraget:-) Lag kobolt 123.3 KG
Lag MINT MissKp - 62,6kg Troxii - 56,8kg Lavali - ingen våg Ankhiana lascala-50.5kg emma214 - 56