Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
En som missa vikten igår, lag turkos/marin 74,1 kg, sorry!
Även jag missade att rapportera. 92,7 här och det är lag DimgråSand. (min telefon absolut vägrar klistra in en läsbar tabell )
OjOjOj vilken tabbe, jag stampade på fel tangent och vips väger jag mer än vågen visar :( Men MammaEva håller koll på oss i Åskgrå och påpekade min miss, naturligtvis Havet så väger min våg 72,9 kg denna vecka. Går det att rätta???
Körsbär vecka 22 ninnis69......... AnnC..............98,3 Lena444......100,5 Vickan15........ egoeva.......... rmyrman..(99)...90,3 H3l3na.......... Chrystal......... sorry det var visst ingen som lämnat in vikten igår
Här kommer min vikt till den här lilla extra utmaningen Havet (76,4)................... Ksi63. (82,2)...................80,7 MammaEva (77,2)............76,5 Malka (116,1)..................
Sen rapportering denna vecka men jag har mina skäl. Denna vecka stannade vågen på 82 kg exakt, inget stort minus men i alla fall Tillhör lag silversolgul Kram och hoppas detta är ok
ny vikt är 124,2 Lag kobolt! :-)
Det är ok! Jag är borta denna vecka också. Kommer att skriva ner allas vikter. Men Resultatet kommer inte in förrän till veckan när jag kommer hem igen.
98 kilo lag vinröd
Hej Havet! Jag skrev precis på Lag Marin/turkos sida att jag varit på barnsjukhus i tre dagar så det här med att lämna viktresultat har inte funnits på min karta..... (Barnet mår bra tack och lov) Om det inte blir allt för krångligt så lämnar jag min vikt här och nu. 74 kg (+- 0 igen...=( ) Jag antar att du lägger in förra veckans vikt om man missar viktinlämningen i tid...?