Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Ja det var att träffas någonstans och äta ute. Men blir inte före midsommar utan efter i sådana fall.
Poängen totalt och individuellt är inte uppdaterade ännu!
ledsen men jag hoppar av utmaningen känner att det inte fungerar men lovar att komma igen inför nästa utmaning
Rättelse vecka 21 Totalt denna vecka har vi gått ner 10,9 kg Grattis Lag LimeGräs som vann med -1,30 % Grattis Troxii som gått ner mest i % denna vecka -3,69% Under Gula linjen hamnade Lag Vit
Nu gäller det att vi ALLA slår våra kloka huvuden ihop för att HITTA MOTIVATIONEN!!! Det är bara några veckor kvar till midsommar... Alla tips mottages tacksamt!!!
Hej Havet! Superbra jobb du gjort och även alla ni andra som kämpar på! Hoppas att ni når era mål till midsommar och fortsätter att kämpa och samtidigt trivas med er själva. Jag har dock bestämt mig för att hoppa av. Jag vill inte fixera mig vid siffrorna på vågen och känner inte heller någon ork att dokumentera varje vecka. Men det har varit kul att vara med dehär veckorna. Lycka till allihop!
KOM IGEN NU ALLA! SISTA RYCKET INFÖR MIDSOMMAR!!! PEPP PEPP PEPP PEPP!!!
Lena444 o dith tråkigt att ni slutar. Det går inte att övertala er att stanna kvar dom sista veckorna. Annars Lycka till på era viktresor!
jo jag kanske tog lite förhastat beslut igår blev så arg på mig själv att jag slarvat i helgen så om jag får ha skämspåse på huvudet vid onsdagens vägning så kan jag stanna kvar =)
Viktrapportering: Lag GUL Fordgirl........56.4 messiboy......... Lottis........ Plus på vågen känns inte bra :(