icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser Midsommar 2012

Veteran
6814 inlägg
7 april 2012 09:33

Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    25 maj 2012 06:15

Här går det också uppåt... men självklart ska vi ta nya tag den här veckan!!! Pepp,pepp,pepp till alla!!

• Engagerad
    77 inlägg
    25 maj 2012 13:29

Ber om ursäkt för vårt sena resultat rapportering :(. Verkar som vi alla i gruppen har tappat gnistan lite. Funderar på att hoppa av denna omgång då det känns lite motigt här med. Bestämmer mig till nästa vecka :(. Vecka 21 LimeGräs minglan........... Thesslan.......80,5 dala84............ viola90........... anne11.......... annbro...........79,3 Latte.............. Treeees.......... Dinis............... Shotis......

• Veteran
    2381 inlägg
    25 maj 2012 20:56

Vill man, så kan man, vill du? Pepp!

• Veteran
    6814 inlägg
    25 maj 2012 21:21

Hoppas alla håller ut dom 4 sista veckorna som är kvar! Vet att det är jobbigt för många och att vågen visar åt fel håll. Idag gymmade jag med en kompis och hon hade varit i väg på uppföljning på Itrim. Det går trögt för henne, men Han som håller i uppföjlning sa att hon skulle sikta på 4 kg till midsommar. Hon tyckte det var mycke. Då var jag snabb och hakade på, Så vi har en utmaning att vi skall gå ner 4 kg tills midsommar och den som förlorar skall bjuda den andra på mat ute. Min motivation har kommit tillbaka , Skall ge järnet nu, för jag skall bli den som blir bjuden!

• Veteran
    2381 inlägg
    25 maj 2012 21:25

Haha underbart! Kanske ska starta en sådan med en vän :D

• Veteran
    6814 inlägg
    25 maj 2012 21:44

Det är kanske någon här som hakar på med att gå ner 4 kg till midsommar!

• Veteran
    6814 inlägg
    25 maj 2012 21:46

Resultat Vecka 21 Totalt denna vecka har vi gått ner 10,9 kg Grattis Lag LimeGräs som vann med -1,30 % Grattis Troxii som gått ner mest i % denna vecka -3,69% Under Gula linjen hamnade Lag PlommonSenap Nu kämpar vi på! Trevlig Pingst på Er Alla!

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    25 maj 2012 22:14

Ja jag hakar på och satsar på 4 kg till midsommar....måste vända min "uppåtgåendetrend" och hitta motivationen igen. Så på midsommarafton ska jag väga 73,3 kg!!! Pepp i massor till alla och ha en skön pingsthelg!!!!

• Mycket engagerad
    320 inlägg
    26 maj 2012 00:39

Hej Havet! Låter mycket med 4 kg till midsommar, men jag hakar på. Undrar bara hur vi ska göra? Kanske jag kör mitt race, 1100 kcal per dag, som jag gjort sen 24/3, funkar bra! Mitt mål var 80kg till midsommar och dit är det 2,2 kg! Kommer jag under 80kg till midsommar så är det kanon!! Kämpa på alla, ljusare dagar är i sikte!! Vill bara tillägga att jag är imponerad av dej Havet, du lägger ned så mycket jobb på oss alla som är med i BL-2012. Hoppas att jag på något sätt, någon gång, kan ge tillbaka till dej Havet!! KRAM!!!!

• På gång
    31 inlägg
    26 maj 2012 05:40

Hej Havet jag kommer nu att vara borta utomlands en vecka och jag har kanske inte möjlighet att komma ut på nätet kan du skriva in min vikt nästa vecka. För jag vill inte missa veckan.