Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
monma noterat detta. Trevlig resa! ksi63 Tack! Ja det låter mycket med 4 kg. Jag kommer att utgå från vecka 21 vikter och just nu idag har jag minus -1,4 kg. mammaEva och ksi63 roligt att ni hakar på! Synd bara att ni är så långt bort när det är dags att äta maten, när 4 veckorna gått;)
Hej Havet! Jag gick ju ner rätt bra v.21. Så vi ska alltså utgå från det resultatet, då känns det rimligt med -4kg till midsommar! Ja, vi får kämpa på, jag bjuder gärna vinnaren på mat för god prestation, synd på avstånden som sagt! Lycka till !!
HAVET - Jag tror nämligen att det är vi i lag vit som ska stå under gula linjen... Tråkigt att upptäcka det men rätt ska ju va rätt ;)
Härlig utmaning Havet:) Ställer även jag upp, ytterligare en motivation att vända den tunga trend jag hamnat i..åker som en jojo upp och ner mellan några kilo.
Snotra tack för att du är uppmärksam. Ändrar detta i morgon. Då slapp jag vara under gula linjen;).
Utmaning i BL. Våra startvikter vi som nappade på 4 kg till midsommar. Havet 76,4 Ksi63. 82,2 MammaEva 77,2 Malka 116,1 Vi får väl träffas någonstans och äta maten ihop;)
Utav oss 4 så är det jag som bor längst bort Gotland . Ni andra bor 2 Dalarna och 1 Värmland. Malka jag åker hem till Värmland till veckan. Så då hade jag varit närmare er andra.
Ja de e inte så långt mellan Dalarna och Värmland:) Men nu gäller det vem som ska laga maten..de andra får åka dit den bor kanske:)
OM vi nu kan träffas och äta(själv är jag nog rätt så uppbokad fram till midsommar tyvärr), så behöver nog ingen laga maten, meningen var nog att vi skulle äta ute tror jag:) Ha de bra och lycka till!!
Ojvad trevligt :) Tack Havet!