Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Va bra Tezzie, vi borde ligga bra till :)
Min vikt i dag är 105 kg =0,6 kg - mycket nöjd. Lördag 1 Timma promenad Söndag 1 timma Zumba Härligt!!
Hej ! Jag väger mig imorgon istället hoppas det är okej har precis varit ute på svettig promenad i 30 minuter, går en sväng till ikväll tänkte jag.
Här står vikten stilla sedan förra veckan......måste försöka att hitta något sätt att lura kroppen att släppa ifrån sig mer vikt....den vill inte alls som jag vill nu.
Lena det är ok! Min kommer också i morgon.
Pjb det blev ett minus på dig -0,1 får jag det till. Ser ut som vi klarar 10 kg denna vecka vi är just nu uppe i - 7,1 kg och det är 11 resultat som fattas. Vad vi är duktiga!
Får jag vara med här? Ny medlem, reggade mig igår. Väger idag vidriga 111 kilo och har satt målet på 70-75 kilo. Startade för ett par månader sedan, men ägde ingen våg då. Men vet i alla fall att jag har minskat sex centimeter i midjan och gått från storlek 52 till 48 på jeans. Äter nyttigt och motionerar dagligen, försöker följa ett program där man ska lära sig att springa fem kilometer. Jag är långt ifrån att kunna springa så långt, men märker ändå hur flåset blir bättre för varje dag. :)
Åh så spännande, nu ska vi kämpa på allesammans går det inte bra denna veckan tar vi nya tag tills nästa vecka peppkramar till er alla//Therese
89,4 kg. En morgonpromenad på 40 min innan frukost.
Kimsi du är välkommen! Noterar din startvikt 111kg.