Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
du är så duktig 100 kg! Jag är stolt!! synd att jag inte hinner med och skriva så mycket =( skäms på mig!!
Här blev det ingen promenad idag! Det blev dans och tårta. Lena jag var tvungen att ta en bit:)
Men havet då då blir det cykeltur runt hela gotland i helgen *fniss* jag skrev in 40 minuters promenad igår i matdagboken och då har man tydligen bara förbrännt 200 kalorier så då får man gå långt för en tårtbit. Jag känner att det går jättebra med maten på vardagarna det är helgen som stället till det. Håller mig under 10 g kolhydrater nu och känns som om både håller mig mätt och inget sugen alls. Jag älskar ju bröd ch det har jag inte ätit på länge nu känns kanon. Synd att vädret är tråkigt men ska ut på promenad ändå /pepp kramar från Lena
Här blev det en morgonpromenad före frukost. Är på fika på stan nu! Har bara tagit en kopp te och inget annat. Jag får väl cykla runt Gotland;)
=) det är ju fint på gotland fina cykelvägar också har jag hört
Lena! snart har vi cykelbana hemifrån och ända in till stan. Ifjol sommar cyklade jag till jobbet innan jag gick på semester det är 2 mil till jobbet. Mina kolleger som bor i stan tar bilen till jobbet. Nu skall det bli ut och fortsätta med krattningen och lyssna klart på boken matrevolitionen. skall lägga in ingredienserna på tårtan och räkna ut vad min bit blev. Lena du är välkommen till ön i sommar så kan du slå följe med mig på cykel.
låter härligt skulle gärna åka till gotland där är underbart. Ny cykel har jag ju också ,snart ska den fram ur källaren du är så duktig kram från lena
hej ! Nu har jag varit ute på promenad i 40 minuter riktigt svettigt /Lena
Bra jobbat Lena. Har inte vägt mig sen i måndags så det skall bli spännande att se vad vågen visar på måndag.
Mandag - fredag denna vecka. Morgonpromenad sa att jag svettas, genomsnitt ca 6 000 steg. Jag kanner ocksa att denna vecka har gatt ganska bra. Annars har jag ofta haft aterfall, men nu ska det bli kul att vaga sig pa mandag.