Veteran
6816 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
aggression tror jag tack thyndra man blir så frustrerad när man vet att man gör saker rätt och så blir det fel :( Peppp till alla
hallo står på det samma idag alltså ingen nedåt gång denna veckan
aggression ser helt rätt ut :) Använd dig av den nu Lena
ny vikt 96,1. Nu satsar jag pa mitt forsta delmal, att vaga 95 kg till nasta vecka. 1,1 kilo pa en vecka.
Thyndra, tack, ditt lilla ord varmde jattemycket. F D 100 kilo, kommer jag ner till 95 nasta vecka ska jag andra i profilen. Fòrst da tors jag vara saker.
Ny vikt 76,4 kg...ett litet steg i rätt rikning. Ska ta mig ut på min halvtimmas promenad när sambon kommer hem från jobbet och tar hand om killarna. Pepp pepp till alla duktiga kämpar!!!!!
min vikt 125,1 kg.....
Jag hann inte väga mig i morse och jag kommer inte hinna väga mig imorrn men enligt helgens invägningar ligger jag kvar på (/strax under) 68,0 fortfarande. Började min praktik idag och jag hoppas allt springande kommer visa resultat de kommande 3 veckorna :D
Pandoria du kan väga dig på onsdag om du vill.
Får man hänga med på denna tråden?