Veteran
6816 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Hahaha, Tack snälla bästaste Pandoria!!! Jag uppskattar verkligen viktraset på dryga 18 kg. Önskar det var sant :-D
75kg e min vikt nu...jag praktiserar så jag har stått stilla god som gått som....men jag har sista dagen imorron SKÖNT.....så back in busineesss *stava* för tidigt på morron haha bra kämpat av er alla kram
Har rensat ut allt onyttigt hemma (läs:ätit upp) av tristess igår när jag låg sjuk hemma...Men nu är det borta iaf och inget mer onyttigt kommer in genom min dörr nu på några månader =) Klädskåpen har jag inte städat än då jag, konstigt nog, inte har minskat så värst mycket i omkrets =/ Alla kläder passar ännu (förutom de som är för små då...) Känns riktigt segt; vill ju se resultat på måttbandet också, inte bara på vågen!
Ser att vågen har smugit sig ner 8 hekto till sen i måndags, skönt även om jag försöker...försöker.....försöker.... att inte springa på den där vågen hela tiden. Det räcker ju egentligen med en dag i veckan.
Alla resultat kommer in under helgen på hemsidan.
Hela samhallet dar jag bor ar utan internet sedan i mandags. Vi vet inte nar det kommer ater. Vikten var dock 96,4. Det vande sedan fòrra veckans elandes dagar. Nu vikt kommer pa mandag om internetet ar lagat. Skulle jag inte visa mig pa natet pa ett tag betydet det INTE att jag har hoppat av, tanker kora hela vagen ut, utan det beror pa praktiska problem av nagot slag. Pepp till alla.
Pepp till dig också, ska man skriva fd 100kg nu :)
Grattis till Turkos Laget som tog ledningen denna vecka med hela -2,55% Grattis Thyndra som gått ner mest denna vecka -2,55% Under Gula Linjen hamnade det Cerisa Laget. Denna vecka gick vi ner -6,8 kg Nu ligger alla resultat på hemsidan http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/
Va kul!!! Skulle inte tro att det är lika mycket i morgon bitti. Men ner har det gått i alla fall :)
Då är det Turkos Lagets tur med att komma in med utmaningen idag för vecka 10! Blåa Laget funderar ut vad dom skall ha för utmaning vecka 11! Denna vecka kommer det ett 10 veckors resultat!