Veteran
6816 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Thyndra invägning är i morgon.
jag väger mig igen i morgon kanske ooooooo å kanske så har jag tagit lite till och sprängt 10 kg vallen håller tummarna.
Håller tummarna Malin, jag vill själv spränga 15 kilos vallen :)
Godmorgon alla! Står kvar på samma vikt som förra veckan otroligt glad för det i alla fall vägde ju flera kg mera i veckan så det känns skönt. Utmaningarna har väl gått ganska bra dricker vatten innan maten gör jag hela tiden,parkerar bilen eller åker buss gör jag inte nu när jag är sjukskriven.Försöker att peppa mig själv med spegeln också hihi /Lena
Hej igen ! Men nu ser jag ju att förra veckans vikt stod på 95,8 och jag trodde 95,1 det betyder ju att jag gått ner ju jipppi -0,7 kg oh vad glad jag blev nu. Ny vikt 95,1 kg /Lena
Grattis Lena! Tyvärr så blir det ett plus här. Det får vi se i morgon när jag ställer mig på vågen. Slutar dygnet snart, men sen blir det ett dubbel pass direkt efter.
Äntligen börjar det hända grejer! -0,4kg visade vågen idag =) Hoppas att den fortsätter att ticka stadigt neråt nu =)
Min våg har gått sönder... Såvida jag inte gått upp över tjugo kilo på en vecka, vilket är vad den säger.. Hehe Rapporterar in vikten så fort jag fått ordning på den, eller köpt en ny :)
dagens vikt 98,7 :)
Dagens vikt 110,8 alltså -2,9 kilo !!