icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6816 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Mycket engagerad
    164 inlägg
    1 april 2011 10:11

Hittade ett litet fel: blå laget ligger på -0.10% det står +0.10%.

• På gång
    37 inlägg
    1 april 2011 10:24

yeppie i dag väger jag 106kg ett kilo minus till

• Veteran
    2754 inlägg
    1 april 2011 12:19

Hej ! Jag skriver upp allt jag äter och tycker att jag är duktig men tyvärr verkar det som om kroppen inte är på g när det gäller viktminskning. Tror att det är lite stress och dålig sömn som gör att jag går upp i vikt och jag vet hur jag ska göra ,det är ju bara att kämpa på. En jobbig vecka med värk och är orolig för framtiden är ju sjuksriven och igår blev jag avtackad från jobbet som jag haft i över 8 år så det känns tufft. Tror att det spelar in i resultatet på vågen . jag kan ju inte hoppa av det här för att jag inte går ner i vikt just nu men det är inget kul att meddela resultatet på måndagarna när jag inte går ner något vad ska jag göra usch känner mig förtvivlad på det här. /Lena

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    1 april 2011 13:00

Pepp i massor till dig Lena444.....självklart ska du inte ge upp utan kämpa vidare, det vänder så småning om även om det känns tufft just nu. Tror precis som du att strss och dålig sömn påverkar vikten en hel del. Pepp till alla på tråden och ha en bra helg allihopa.

• Veteran
    2754 inlägg
    1 april 2011 13:07

tack mammaEva en stor kram till dig ,vill inte ge upp det skulle kännas så bortkastat . pepp till alla . /lena

• Mycket engagerad
    202 inlägg
    1 april 2011 13:21

Här kämpas det för fullt, har inte åkt så mkt, men de gånger jag gjort det har jag gått en bit... Dricker vatten, vatten pch vatten!!! Jag är sååå duktig, har dessutom kört ett träningspass nu, mår toppen!!! Kram på er!!

• Veteran
    6816 inlägg
    1 april 2011 17:53

Pandoria. Tack för uppmärksamheten. Ändrar detta i morgon när jag kommer hem. Satt i morse o fixade det sista o det såg bra ut. Sen kolla jag på hemsidan då hade hälften av lagen försvunnit ( viktpoängen). Nya tag i morgon med detta.

• Veteran
    6816 inlägg
    2 april 2011 11:31

Nu är alla resultat inlagda på hemsidan! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/

• Veteran
    5155 inlägg
    2 april 2011 11:44

Många förlorade smörpaket ser jag. :)

• Veteran
    6816 inlägg
    2 april 2011 14:12

Parkera längre ifrån det gör jag alltid när jag handlar. När jag var på lassis i tisdags då blev det närmaste platsen, men då skulle jag tillbaka till jobbet på ett möte. Vatten före frukost har det blivit dåligt med. Spegeln har jag jag inte sett denna vecka.