icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6816 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Mycket engagerad
    132 inlägg
    2 april 2011 14:28

Jag speglar mig i badrumsspegeln som nyvaken på morgonen i vanliga fall - det enda som syns är ansiktet. Har inte sett min helkroppsfigur på minst 8 månader. Jag såg mig själv i en helkroppsspegel igår och jag blev väldigt förvånad. Jag konstaterade att det faktiskt syns väldigt väl att jag gått ned en del i vikt - jag kände inte igen min kropp. Det var nästan läskigt!

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    2 april 2011 19:58

Lena Ge inte upp, aven om det ar motigt och livet ar tufft. Stanna kvar och ha kvar lusten till att ga ner i vikt. Nagon gang kommer det att vanda. Du kan satt upp som forsta mal att du ska sluta ga upp mer. Dessa bedrovliga kilon som sakta smyger sig pa. Ratt som det ar kanske du bestammer dig for att ga ner fem kilo. Och da vander det. Synd pa jobbet och det ar svart att vara sjukskriven, gar man hemma och deppar sa ar kylskapet nara. Satt upp en bild pa dig dar. Hur du ser ut nu. Nar jag ser mig sjalv pa foton, vill jag verkligen ga ner i vikt. Jag lovar. peppeppeppeppeppepppeppeppepp

• Veteran
    6816 inlägg
    3 april 2011 07:29

Lena. Tyvärr hamnar vi under Gula linjen i morgon:( Här efter jag gick stavgången i onsdags så har jag gått upp en massa känner mig uppsvälld. Lycka till i morgon!

• Engagerad
    61 inlägg
    3 april 2011 07:44

kl. är 07,400 och dax för veckans invägning ny vikt 125.4 kg. Nu har det börja gå lite saktare , tråkigt för vågen men bra för mig för då hinner jag med...mentalt också. kan bara säga att mina jean sitter sååååå konstigt, det ser ut som det saknas något i dom...:)

• Engagerad
    61 inlägg
    3 april 2011 07:49

här kommer svarta lagets utmaning till nästa vecka.... NU NALKAS VÅREN OCH DAX FÖR VÅRSTÄDNING!!! * STÄDA UR DITT KYLSKÅP OCH SKAFFERI SKA BARA FINNS BRA SAKER KVAR * STÄDA UR KLÄDKAMMAREN , TA BORT ALLA KLÄDER OM ÄR FÖRSTORA . DE SOM ÄNNU ÄR FÖR SMÅ FINNS DET JU HOPP FÖR ELLER HUR. * DE I VÅR GRUPP SOM NYSS BÖRJAT OCH INTE KAN STÄDA UR KLÄDER, KAN JU TA EN SVÄNG I GARAGET...BRUKAR JU BEHÖVAS SÅ HÄR ÅRS..

• Veteran
    6816 inlägg
    3 april 2011 09:15

Utmaning Vecka 9 Svarta Laget: NU NALKAS VÅREN OCH DAX FÖR VÅRSTÄDNING!!! STÄDA UR DITT KYLSKÅP OCH SKAFFERI SKA BARA FINNS BRA SAKER KVAR. STÄDA UR KLÄDKAMMAREN , TA BORT ALLA KLÄDER OM ÄR FÖRSTORA . DE SOM ÄNNU ÄR FÖR SMÅ FINNS DET JU HOPP FÖR ELLER HUR. DE I VÅR GRUPP SOM NYSS BÖRJAT OCH INTE KAN STÄDA UR KLÄDER, KAN JU TA EN SVÄNG I GARAGET...BRUKAR JU BEHÖVAS SÅ HÄR ÅRS.. Ligger även inne på hemsidan. Lycka till allihopa i morgon!

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    3 april 2011 09:19

Jattebra utmaning. Nya tag och bort med allt gammalt.

• Veteran
    5155 inlägg
    3 april 2011 09:45

Visst är väl invägningen imorgon?? Svarta lagets utmaning tycker jag är en bra utmaning till alla. Jag skulle nog kunna köpa ett par nya jeans....en storlek mindre. Härligt.

• Veteran
    2754 inlägg
    3 april 2011 10:16

Hej igen ! Tack för att ni finns här kram till er det kan behövas. ibland är det upp ibland är det ju ner och då är det kanon när man får bra tips av alla. Har tänkt mig för vad jag stoppat i mig i helgen och hoppas att det inte över 97 kg imorgon som det var på några veckor sedan nu kommer ju våren också så nu kommer jag köra på med promenader och sedan skriva upp allting. /Lena

• Veteran
    5155 inlägg
    3 april 2011 11:26

Att skriva upp allt är bara toppen!!