icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6816 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Veteran
    6816 inlägg
    5 april 2011 11:12

Tyvärr Lena. Min vikt är idag 91.5 kg. Känner mig uppsvälld. Alla bilringar känns o syns. Tar nya tag. Denna vecka känns det som jag bor på jobbet o är hemma o sover ibland. Dålig planering med mat.

• Veteran
    2754 inlägg
    5 april 2011 13:41

vi tar igen det den här veckan nu j......ska jag ner under 90 kg det har jag bestämt mig för. Nästa vecka ska vi vi vinna stort. Jag känner mig jättesporrad nu. Kollade in min vikttabell på den här sidan och då blir man ju glad när jag läste att jag inte vägt över 100 kg sedan september 2010 och lite ledsen att jag inte vägt under 90 kg sedan december 2010. Lägsta vikten förra året var 89,3 så nu ska jag under det det är mitt mål just nu då har jag gått ner från 106,5 till 89 kg 17,5 kg från bmi 35 till 29,5 nu kör vi hårt cerisalaget är du med ? Haaaa kan tro att man blivit vårgalen när man tappat stinget totalt förra veckan och nu tvärtom skickar över lite pppppppeeeeepppppp till er också /Lena

• På gång
    26 inlägg
    5 april 2011 16:03

Hej! Min vikt imorse var 88,8 kg så det blev ett - trots allt! Har varit iväg till sjukgymnasten med min hälsporre och har just nu sjukt ont, men det känns bättre imorrn hoppas jag för då vill jag ta ut min cykel på en runda för första gången i år. *pepp på er alla*

• På gång
    37 inlägg
    5 april 2011 18:56

Hej allihopa min vikt i dag är 105,6 kg

• Veteran
    6816 inlägg
    5 april 2011 20:19

Lena jag är med!

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    5 april 2011 20:19

Hej allihopa!!! Förlåt Havet att jag är sen med min vikt.....tyvärr ett rejält hopp i fel riktning 76,6. Vet inte riktigt vad det beror på men jag skyller lite på min bihåleinflammation, för högt tempo på jobbet och svårt att sova på grund av tråkigheter i familjen. Det har bidragit till att jag uteslutit motionen och stoppat i mig lite för mycket onyttigheter....ska försöka att bättra mig den här veckan. Grattis till dit minus Harrkungen....men jag är rädd för att jag tyvärr drar vårt lag under gula linjen den här gången.

• Veteran
    6816 inlägg
    5 april 2011 20:45

Mammaeva det är lugnt har inte haft tid att göra redovisningen än. Är hemma o sover bara känns det som. Under gula linjen klarar du dig för den platsen är jag på.

• Veteran
    6816 inlägg
    6 april 2011 11:12

Saknar resultat från: 100kg Tezlan idacool Pjb kommer in med vikt när hon har en våg som är OK

• Engagerad
    61 inlägg
    6 april 2011 11:16

Har tråkigt....blääää. huvudet säger " gör något...ta en promenad ...prova att spring lite så att du snart innom några veckor kan springa 5 km som år målet..." ont i huvudet fryser...är själv, regnet bara öser ner, 2 mil till stan och gymmet..... giv mig styrka .:(

• Veteran
    5155 inlägg
    6 april 2011 11:18

Det låter inte kul Malin, ät en apelsin och är du sjuk..sov en stund. Annars ta en promenad :)