Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Lena! Här blev jag sugen på salt i fredags så det jag införskaffade popcorn, det smakade inte så gott. Jag vill heller inte väga över 100 igen. Lchf fungerade jättebra för mig när jag gick från 101,9 till 89 kg. Smakade på kletet till tårtorna, smakade gott i början med sen blev det för sötsliskigt. I fredas syndade vi, petit cho bakelse till mig och en myrstack till Björn. Jag skall ta tag i utmaningen som börjar på måndag och gå 3 km innan jobbet varje dag. Gick 3 km för fjorton dars sen, Vikten hade varit bra, men efter promenaden så blev jag uppsvälld och vågen gick åt fel håll massa kg upp. Då känner man sig inte motiverad. Tack Lena du ger mig motivation! Kram Christina
Hej alla rara!! Har ett tips att komma med, du är vad du äter på tv4plus, torsdagar 20.00. Mycket bra tips även för de som kör vissa dieter. Hennes hemsida www.annaskipper.se är också att rekomendera, där finns tips, råd och recept!! Kram på er, nu KÖÖÖÖÖR vi :D
Hej hej, rapporterar in 64,5 kg denna vecka, det går trögt, tappat gnistan... kram på er
Min vikt denna dag är 90,1, ett plus alltså :( Har slarvat med att skriva in maten den sista tiden och det straffar sig... Men nu tar jag nya tag, ska börja träna styrketräning. Var och köpte ett set med hantlar och skrivstång igår som födelsedagspresent från min sambo. Sedan blir det 20 min intervallträning varannan dag! Nu tar vi nya tag tjejer!! :)
NU e jag tillbaka med nya tag -1,2kg så var jag på prommis och det var skönt och idag på morron blir det oxå såå nya vikten 73,8kg pepp till er alla
-0,8kg visade vågen för mig denna veckan, ny vikt: 77,4 då alltså =) Det har varit en bra vecka för oss Tezlan, hoppas att det håller i sig! Pepp =)
Ny vikt 91,5kg skönt att det inte blev plus utan att jag står still på samma vikt som förra veckan. Idag tog jag en morgonpromenad 39 min. Såg 2 tranor och 2 fasaner och hörde en massa fåglar. Tack Thyndra och Lena för att ni sätte fart på mig med motion och att skriva in och tänka på vad jag stoppar i mig!
Visst är det härligt att promenera. 108,8 kg visade vågen idag :) Fortsatt neråt :)
oh jag tror att jag blir galen så besviken jag blev på vågen i morse hade räknat med minus och har varit jätteduktig nästan hela veckan nä då är + 0,7 kg istället vikt 95,7 usch Men jag tänker inte ge upp för det nu jäklar är det "krig " jag ska i den där dräkten jag köpte för några år sedan och därmed basta nu ska jag promenera på och inte äta massa kolhydrater Jag vet att jag är duktig det är bara kroppen som är lite tokig tror jag jag tänker klara det här kram från en lite arg Lena
Heja på Lena, ta med stavarna och tryck ut aggretionen i dom. Hur stavas aggretion egentligen??