Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Thyndra : tackar
LENA: Shih Tzu/King Charles Spaniel/Phalenare
Mysiga raser blir nog jättesöta valpar kan jag tro ha det så mysigt med alla valparna har du lite att göra nu då :)
En liten lag ändring: Turkos Laget Tezzie o Thyndra.
Denna vecka skall jag tänka på vad jag äter, undantag i morgon (tårta). Vid möjlighet skriva in allt jag äter. Går ej när jag jobbar. Klarat av morgon promenader både mån o tis. Skall inte ställa mig på vågen flera ggr i veckan.
Havet, jag har en bok som jag skriver i det jag äter, då kan du ju göra det även när du inte är hemma. När man väger allt hemma så tycker jag man blir mycket duktigare på att beräkna vikten på maten efter ett tag.
Hej ! Har inte fixat det här med promenadera nu varken måndag eller tisdag men idag ska jag försöka komma ut på promenad. Maten går bra försöker skriva in varje dag (förutom igår då jag var borta ) Tänkte också hålla mig borta från vågen man blir bara besvíken när den inte visar det man vill. /Lena
Morgonpromenaden gar bra, 5961 steg idag. Igar hoppade jag over kolhydrater och hoppas jag kommer att klara det idag ocksa. Magen kanns redan battre. Efter 1dag!!! Fasiken att jag alltid halkar dit pa kolhydrater sedan.
hej ! Nu har jag varit ute på promenad i 40 minuter hittade inga blåsippor men lite vårkvistar med härliga gröna blad. /Lena
Vad duktiga ni är som tar er ut på promenader!!! Det är ju så skönt :)