Veteran
6816 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Igår vikt 107 kg oförändrat gill
Är det någon som vet om man kan äta gluten fritt när man går på LCF, har hittat pizza som är gluten fri och andra pulver som man kan baka med ?
Hej ! vad tänkte du baka ?
Hej! Min vikt idag är 89,5 kg. Pepp på er alla!
Vecka 8 Utmaning Orange Laget Drick ett glas kallt vatten, innan frukost varje morgon! Om ni åker buss, gå av hållplatsen innan, hela veckan, åker ni bil, parkera i rutan längst bort. Även när man åker och handlar eller vad man nu ska göra. Ta tre minuter framför spegeln varje dag och beröm dig själv, Du är Så Bra som Kämpar på!!! Lägger in den på hemsidan också!
Jag har en liten fråga eller ett litet tips: Kan vi inte var ex 10:e vecka ha en jämförelse vem som har gått ner mest i % under den tiden? Vi har ju inget slutdatum skulle vara kul och se hur bra det går för alla över en längre period och tror det skulle vara en enorm peppning att fortsätta. Någon som håller med eller har någon annan idé?!
Pandoria det låter som ett bra förslag.Vi kan köra var 5:e vecka.
Saknar Resultat från dessa. Lag Blå Lexa Lag Röd Rospigg Lag Grön Tezlan
mariacomey du är välkommen! jag mailar dig!
En sammanställning efter dom 5 första veckorna med dom som är aktiva! Lag Orange hade gått ner mest i procent -9,58%. Tezlan har gått ner mest i procent -6,22% Lag Orange Pandoria -3,63% Beekan -5,95% -9,58% Lag Gul 100kg -5,77% Latur -3,66% -9,43% Lag Röd Erika75 -4,12% Rospigg -3,72% -7,84% Lag Blå Gillan57 -2,75% Lexa -4,17% -6,92% Lag Grön Carrie89 0,28% Tezlan -6,22% -5,94% Lag Cerise Lena444 3,75% Havet -0,38% 3,37% Lag Lila Mammaeva 0,17% 0,17%