icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Veteran
    6814 inlägg
    28 mars 2011 16:31

Bra jobbat Lena! här blir det inga promenader på jobbet. Han jag jobbar med är förkyld.

• Veteran
    5155 inlägg
    28 mars 2011 17:10

Det hade varit kul med en "Gilla" knapp :)

• På gång
    26 inlägg
    28 mars 2011 18:14

Oj, det är måndag idag. Kommer inte ihåg vad jag vägde i morse så jag gör om det imorgon igen...

• Veteran
    2754 inlägg
    28 mars 2011 18:48

Dagens motion : 35 minuter promenad och motionscykel 1 mil. /Lena

• Engagerad
    61 inlägg
    28 mars 2011 19:31

vad alla är duktiga ...fortsät kämpa så kommer vi att stråla i kapp med solen

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    28 mars 2011 19:50

Skit,skit,skit,skit. Invagning:97.2. Veckan borjade bra, och antligen borjade jag kanna att magen hade blivit mindre. Den var inte sa dar svullen och den har borjat fungera superbra. Jag kande det pa klader, aven om det ar mest resar jag har sa markte jag skillnaden. Och sedan i torsdags tog jag en glass. Sedan tog jag hela glasspaketet. Och sedan har det rullat pa. Lyckas inte vanda tillbaka. Magen ar stor och svullen och bullrar, jag ar trott och orkar inte ens laga middag, tog nagra kakor istallet. Sa har kampas det inget vidare for narvarande. Och viktuppgang blev det, fast jag tror jag var nere pa 96 och nagot litet. skitskitskit.

• På gång
    16 inlägg
    28 mars 2011 20:21

Invägning, nu efter träning. 77 kg. -2 :D

• Mycket engagerad
    202 inlägg
    28 mars 2011 20:37

Ojojoj, veckorna bara rusar fram, fort som tusan, har tenta på onsdag, därav lite svalare intresse, eller tidbrist är väl mer sanningsenligt. Men ligger stadigt på 65,2 kg, hoppas på 65.0 till imorrn bitti :-D

• Mycket engagerad
    202 inlägg
    28 mars 2011 20:45

Vi ber så hemskt mkt om ursäkt för att vi i lag Orange har missat inlämningen av Denna veckas utmaning, med tenta å vår å allt vad det innebär... Här är dock veckans utmaning: Drick ett glas kallt vatten, innan frukost varje morgon! Om ni åker buss, gå av hållplatsen innan, hela veckan, åker ni bil, parkera i rutan längst bort. Även när man åker och handlar eller vad man nu ska göra. Ta tre minuter framför spegeln varje dag och beröm dig själv, Du är Så Bra som Kämpar på!!!

• Veteran
    2754 inlägg
    28 mars 2011 20:47

Till dig 100 kg . Jag förstår precis vad du menar och hur det känns det här med ätbegär. Det går ett tag då man är jätteduktig sen kanman lätt hamna i perioder då man är mindre duktig och tyvärr ger sig hän åt det man gillar och hamnar i den berömmda fällan som det kan innebära. Försök att glömma det som varit och ta nya bra tag . Skriv upp det du ska äta under dagen och håll det till det , tänk positiva tankar och berömm dig själv att du inte har gett upp . kram till dig från Lena