Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
jag har nu sätt första delen av finalen...gud vad peppad jag blir .nu har jag börjat säda huset...men har en bit kvar innan jag är klar, fortfarande ont i huvudet.....ska ta en promenad med hunden tror jag..men då kanske jag blåser bort... Jag ska fixa en överraskning till familjen i kväll. vi ska alla ta kort på oss i bara kalsonger / trosor och bh vad tror ni om det......
Du är så duktig pandoria!!!! Heja heja heja!!! Såg du mitt mail??? Kram alla duktiga kämpar!!!
Vecka 7 Grattis till Svarta Laget som tog ledningen denna vecka med hela -4,87% Denna vecka kammade Svarta Laget hem högsta poängen 12 poäng totalt Grattis Malin73 som gått ner mest denna vecka -3,48% Under Gula Linjen hamnade det Gröna Laget. Denna vecka gick vi ner -10,2 kg Resultatet på hemsidan kommer in under helgen. Måste stuva om lite resultat, för jag har inga mer under flikar kvar att sätta in.
ohh puh vi klarade oss havet undan gula strecket så skönt här är det promenad som gäller om en stund har bestämt mig att ut och gå 30-40 minuter varje fm inga undantag det är min utmaning denna vecka att verkligen göra det varje dag. kram från Lena
Lena. Det räcker med våra 3 ggr under linjen eller hur:) Det är bra när man är två så kan man hjälpa varandra. Skall ta mig i kragen att röra på mig också när förkylningen släppt. Nu blir det snart iväg till jobbet (städ fm) inge roligt. sen blir det bowling och en liten promenad med fika efteråt. Nu kämpar vi på mot bra resultat på måndag. Kram Christina
tack pjb denna vecka lyckades vi....inte långt till invägning igen, det är tuffa tider nu......kämpa kämpa
Sjukt bra jobbat malin73! Har en minst sagt stressig vecka men kämpar så gott jag kan. Bara tre dagar kvar till invägning - nu ger vi järnet!
Grattis till svarta laget och ett extra grattis till dig malin73!!!
absolut havet det räcker verkligen med 3 gr under gula har promenerat 30-40 minuter nu varje dag tisdag,onsdag ,torsdag /lena
Veckans utmaning: Måste bli bättre på att röra på mig. Helst varje dag om det är möjligt. Skall ta tag i detta när förkylningen släppt.