Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
dagens vikt 99,5 :)
Min vikt står oförändrad, bra att man iaf vet hur man ska stå stilla å inte öka.. denna vecka MÅSTE jag skärpa mig och komma ner under 65 och vidare mot mitt mål... Grattis till er alla!! 50 kg, är ju en hel människa, grymt bra jobbat av oss!!!
Viktinvagning 97,0 minus 1 kg precis. Jag ar snart framme vid mitt forsta delmal 95 kg. Fattas tva. Tills nu har jag gatt ner 7 kilo, och nu borjar det synas, framforallt i ansiktet tycker jag. Men den for...ade magen ar lika stor tycks det. 1. Positiv livsforandring som framforallt ar bra for halsan, pa vikten verkar det inte paverka, sa ar det min dagliga morgonpromenad. 2. Skulle vilja forandra och jobba pa mitt enorma kvallsug som satter in framat atta nio framfor tv:n. kram till alla och bra jobbat Latur. Iookg/gula laget
Jag vägde in på 90 kg idag. - 0,2 alltså. Inte så mycket men det har varit lite för mycket konferensande för min del under veckan... ;)
Utmaning Vecka 7 Lila Laget: Lista vilka positiva livsstilsförändringar du har lyckats genomföra så här långt som leder mot din önskade målvikt. Börja förändra EN sak som du vill ska fungera bättre. Ligger ute även på hemsidan nu!
jag är ny och min först invägning efter starten är 130,3 = -4,7 kg ha ha ha inte tokigt för att ha jobbat natt hela helgen och ingen visentlig motion....men men det är väll som vanligt bara detta gäller första veckan
Jag glömde helt bort att väga mig i morse! Väger mig imorrn istället hoppas det inte gör nått! :)
Grattis malin73! Vilket bra resultat! Pandoria det är ok! Själv väger jag mig i morgon. Jobbade dygn så jag kom hem i förmiddas. Ställa sig på vågen efter frukost är inte roligt.
grattis malin !!!!!!!! det är kanonbra jobbat . /lena
Grattis Malin, fantastiskt.