Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
det stämmer havet jag hade skrivit 97,1 men det stod 97 på hemsidan så vi går efter det. Pepp havet idag strålar solen härligt se om det blir promenad. /Lena
94,8 är nya vikten.....usch va segt de går trots att jag tränar massa och tänker på vad jag äter....
Idag är jag stolt över att jag klev upp vid 6 och gjorde en tränings-dvd trots att jag var så in i bomben trött =)
bah! har så dålig motivation just nu . kroppen värker och skriker nej nej och hjärnan skriker ja ja typ usch behöver motivation är så himla trött hela tiden. blä /Lena
nu har jag varit ute på promenad det var skönt i solen.
Lena444: Bra gjort! Man blir ofta piggare av att ta sig ut. Framför allt nu när vårsolen tittar fram!
Lena. Härligt med promenader nu när solen är framme! Här blir det dans i eftermidda och sen hem och iväg på styrelsemöte i kväll med mycke gott att äta har jag hört. Vi var ute i 2 timmar på jobbet och gick, vi hade med oss fika i ryggsäcken så vi njöt av solen då.
det blev en svettig dans i dag på 1,5 timme.
bra jobbat :)
Här kommer dom målvikterna jag fått in hittills: Carrie89 68 Havet 75 Latur 74 Lena444 80 Lexa 65 MammaEva 63,5 Pandoria 60 Harrkungen 65