Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Min vikt den här måndagen är 75,7 kg.....ett steg i rätt riktning!!! Min målvikt är till att börja med 63,5kg....när jag kommit dit får jag känna efter om det behövs kämpas bort lite till. Jag tror att vi klarar fler kilon tillsammans den här veckan än vad vi gjorde förra veckan!!!!! Pepp, pepp i massor till alla!!!!
hej hopp, min vikt är oförändrar dvs 101,2 kg ( suck och stön men vafaan, är man sjuk så är man.. =S ) min målvikt är 74 kg...
Min vikt är oförändrad denna vecka dvs 78kg. (Kanske för att kroppen tar igen efter maginfluensan...)
Vikt 74.5kg
Grattis Lena bra jobbat! Då väger du 93,5 nu, Förra gången var det 97 så jag får mellanskillnaden till -3,5 kg och inte -3,6 kg. Glömde min målvikt idag 75 kg.
Dagens vikt: 104 kg. Målvikt: 65 kg. Har som sagt en del kvar...
Heja heja laga orange!!! Jättebra Pandoria, grymt!!!
Latur. din vikt var förra veckan 99,1 kg så det blir ett + på dig denna vecka.
Vi har gått ner -6,6 kg och än fattas det 5 resultat. Ser ut som vi kan ta 7 kg denna vecka. Saknar resultat från dessa: Lag Brun Ging Beeeea Lag Grå Divgga Chrystal Lag Blå Gillan57
havet; de var ju synd =( suck.