Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Vecka 6 Grattis till Cerisa Laget som tog ledningen denna vecka med hela -4,80% Cerisa Laget kammade hem högsta poängen 12 poäng totalt Grattis Lena444 som gått ner mest denna vecka -3,61% Under Gula Linjen hamnade det Gula Laget. Denna vecka gick vi ner -7,1 kg
http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/: Till resultat! Vi klarade dom 7 kilona vi sa! Roligt att se besöks statistiken på hemsidan. Nedan ser ni hur många procent från varje land. Japan var inne igår! • SWEDEN 92.13% • ITALY 7.73% • GERMANY 0.09% • JAPAN 0.04%
Grattis alla som har gått ned i veckan! Pepp till alla som kämpar på! Ska ta och besvara veckans utmaning: Vad håller dig motiverad: Minus på vågen Hur kommer ditt liv se ut när du nått ditt mål: Friskare, piggare, lättare att hitta snygga kläder Hur kommer det att se ut om du ger upp nu: Det är lättare vissa dagar, tuffare andra dagar, men ge upp: finns inte Vad var det som gjorde att du bestämde dig för att gå ner i vikt: Gränsen var nådd! Ni ska också komma på en sak ni är stolta över varje dag, och gärna publicera det i forumet: Jag är stolt över mina framsteg med viktminskningen och motionen. Det mesta går att genomföra om man verkligen försöker!
Min malvikt ar 70 kg
min målvikt 70kg
Min målvikt: 64kg
Har varit borta på konferens i Stockholm ett par dagar. Väldigt inspirerande sådan också! Jag har inte haft tillgång till dator under denna tid så nu måste jag sammanfatta lite vad jag är nöjd över de senaste dagarna: * Höll mig hyfsat inom ramarna för vad jag ska äta och gjorde bra val när vi var på restaurangbesök (Indisk Chicken Tikka med mycket grönsaker, ingen efterrätt). * Vi gick från konferensanläggningen till hotellet ca 2 km istf att ta tunnelbanan. * På tåget hem är det ju lätt hänt att man köper med något gott, de nybakade bullarna på Pressbyrån doftar ju himmelskt... ...men jag köpte en Brämhults juice och ett päron istället. Resultatet av dessa dagar har alltså blivit en liiten eller ingen viktuppgång alls. Inget som inte går att fixa till på måndag då jag väger in mig här och tisdag då jag väger in mig på min viktminskningskurs. Här i Närke har vi fått 20 cm snö :( Vi får hoppas att det är den sista kraftansträngningen från kung Bore för denna vinter. Nästa vecka har utlovats temperaturer runt +10 och kanske mer ändå. Längtar!! <3
Hej förlåt att jag inte har varit inne här på ett tag, men jag har inte haft någon fungerande data, men nu hoppas jag att det fungerar igen, min vikt står fortfarande på 107kg alltså + - 0 det är tungt nu att fortsätta när det inte rör sig ett dugg, roligt att vara tillbaka hos er igen gill
Heluj! Inte varit aktiv på ett tag då de är mycket nu!!samt att jag varit sjuk och inte kunnat träna på hela veckan =( =( jag och sambon hade vägdag igår och då visade vågen 99,7 :) hoppas jag klarar av att hålla under 100 nu, vill aldrig mer tillbaka över ju.. :S hoppas de går bra för er andra och alla helst rara 100kg! Kära lag kompis :) Kramar till er alla och en fortsatt trevlig helg önskar jag er :)
har aldrig varit medlem här förut och alla andra försäk till viktnedgång är förbrukade...nu gör vi (familjen ) ett sista försök. min start vikt är 135 kg.....maken 150 kg och sonen 105 kg. en tung familj.....