Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Havet: Va bra! Vägde mig när jag kom på det efter både frukost och lunch och det vart VÄLDIGT mycket plus... men det ska nog ordna sig till imorrn hoppas jag :D Va bra! Duktig du är Malin73! Pepp Pepp till er alla. Hoppas vi slår förra veckans nedgång denna vecka! :P
Ny vikt ligger på 74,6 kg....-1,2 kg det känns bra. Nu har jag legat under BMI 30 i en och halv vecka.....jag hade ju som en första belöning att gå och klippa och tona mig när jag klarat BMI under 30 i två veckor i sträck....så nu får jag kämpa på under veckan för nu behöver jag klippa mig!!! Jag tror på oss....så visst klarar vi att slå förra veckans viktnedgång!!!!! Pepp, pepp, pepp till oss alla!
Oförändrad vikt 78kg Utmaningen: Om jag inte gått ner hade jag fortfarande vägt 7kg mer och inte koåmmit i kläderna efter graviditeten. Mitt nya är att köra NCHF några veckor för att få igång viktnedgången igen. Stått still 2 veckor nu med LCHF. Ska ju till London som var min belöning för delmål 77kg....
MammaEva. Sorry men jag får det till - 1,1 kg. Förra veckan vägde du 75,7.
Motionerar mycket mer än tidigare och har blivit mer medveten om vad jag stoppar i mig och vad det innehåller. Den här veckan ska jag förändra mitt tänkande; släppa alla tvångstanker som leder till att jag får ångest när jag ätit något som jag anser vara onyttigt. Glömde väga mig imorse, gör det imorgon om det är ok? Så att jag alltid lämnar in morgonvikten =)
Carrie89. det är ok!
Vikt: 103,7 kg.
1,1 kg stämmer Havet......1,2 kg var från lördagsvikt tills lördagsvikt....alltså räknade jag från fel väg dag. Jag snurrar till det ibland när man är med i lite olika trådar och grupper.
Ny vikt 89,3 kg. Skönt att ha kommit under 90kg och under 30 på bmi.
vikt, 75,1kg