Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
+/- 0 blev det den här veckan, lite besviken nog =( Men nu har jag ett mål i sikte: beställde tid till frissan igår till 16.4 och tills dess ska jag ha gått ner lite drygt 3kg! Hoppas att jag klarar det! =) Peppkramar!
Dagens vikt: 68,5kg (-0,7kg). Men vad 17!! jag vill komma över -1kg på en vecka! Men jag är glad för -0.7 självklart... men det skulle vara så kul... Ni andra drar ju hem sååå stora siffror :( Pepp Pepp till er alla! Beekan: Snart dags för våran utmaning! Har du nån idé? Eller vänta, jag skickar ett mail ;)
tack alla....kanske bara tur första gången men men vi kämpar på alla tillsamman är vi starka.
halloj! härligt väder har varit ute på promenad såg en nässelfjäril ute i solen. /Lena
Fattas fortfarande några resultat!
Då blir de "nollande" denna vecka? Har ju invägning på måndagar? :)
hej hopp alla ! Har precis varit ute på promenad i 40 minuter härligt. /lena
ska se biggest louser nu ,,missa avsnittet i går
Lena va skönt! Här blir det dans i eftermidda så mycke jag orkar.
Har mailat till dom som inte lämnat in resultat på 2 - 3 veckor om dom skall vara kvar eller inte. För då är det lika bra att plocka bort dom i sådana fall Dessa resultat fattas: Lag Blå Gillan57 (Har kanske problem med datan igen). Lag Brun Ging Beeeea Lag Grå Divgga Chrystal Lag Svart Pjb