Veteran
6814 inlägg
Vi fortsätter med en ny omgång av Biggest Loser! Den håller på till vecka 35 sista veckan i Augusti. FÖRSTA VIKT INLÄMNINGEN ÄR SENAST DEN 4 JULI. Vikterna rapporteras in i respektive lag och sen förs in i denna tråd! https://sites.google.com/site/biggestlosersommar2012/: till Hemsidan där finns lagen och startvikterna.
Just nu håller jag på och försöker fixa till hemsidan så den kan vara lite svårläst. Har kommit när någon knapp så jag begriper inte vad det står. som tex detta: Фоновое изображение страницы
Jag får ta en snabbkurs i ryska konstaterade vi när vi skulle översta meningen;)
Hittat mig. Tack!
Hej Jag vill också vara med i biggest looser sommar, min startvikt är 66kg
Tack Havet! Vilket jobb du gjort! Superpeppad! Har jag fattat det rätt att vikt ska in senast ons varje vecka?
Jag vill också vara med igen!
Annika14 det stämmer att vikt skall in senast onsdagar. thesj454 du är välkommen du tillhör lag röd. Booboo du är välkommen igen och du är med i ditt lag isblå
Hej Havet! Jag är ny och och ska tillhöra Lag åskgrå. Vem öppnar formtråden?
Irene54. Det finns redan färdiga lag trådar i forumet. Sök på ditt lag namn så kommer det upp en tråd.
Tack för ditt engagemang Havet, denna tråden är en stor hjälp för många av oss med motivationen. Vill bara säga att jag uppskattar det du gör jättemycket! Fetis50 från Lag Grön!