icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser SOMMAREN 2012

Veteran
6814 inlägg
8 juni 2012 22:05

Vi fortsätter med en ny omgång av Biggest Loser! Den håller på till vecka 35 sista veckan i Augusti. FÖRSTA VIKT INLÄMNINGEN ÄR SENAST DEN 4 JULI. Vikterna rapporteras in i respektive lag och sen förs in i denna tråd! https://sites.google.com/site/biggestlosersommar2012/: till Hemsidan där finns lagen och startvikterna.

• Mycket engagerad
    143 inlägg
    30 juni 2012 16:16

Jag vill självklart vara med , och i lag kärsbär :) Det har varit tungt för mig på slutet, var på semester med min son, och motionerade mycket, men åt mycket också. Har fått lite rätsida på det nu, och denna helg har vi konfirmation för min yngre son så risken finns för en viss viktuppgång igen. Men efter att jag börjat här så har jag en stadig viktnedgång, inte så fort, men att finnas med här gör att det är lättare ta nya tag. Verkligen ett stort tack till dig Havet :D Och till lag Körsbär ;)

• Veteran
    6814 inlägg
    30 juni 2012 23:10

Tack! AnnC lägger in dig på hemsidan så fort som möjligt i lag körsbär.

• På gång
    37 inlägg
    1 juli 2012 11:57

Hej Havet jag är gärna med en sväng till, ser att vi redan har några nya i lag Åskgrå.

• Utmärkt medlem
    501 inlägg
    1 juli 2012 12:11

Hej Havet!! Jag har flyttat till sommarstugan och har ny våg. Går det att ändra min startvikt till 75.6 kg? Tack för allt jobb du lägger ner!

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    1 juli 2012 17:23

Hej Havet, min våg har gett upp. Köpte en ny idag och den var inte snäll eller så är det väl jag som har ätit för mycket under midsommar och sedan fortsatt av bara farten. Den visade 77,5 kg idag...om du hinner och orkar får du gärna ändra min startvikt till det!!

• Veteran
    6814 inlägg
    2 juli 2012 08:20

Olivix lägger till dig i lag åskgrå. MammaEva och zaga ändrar era startvikter. Irmaana såg i eran lag tråd att ni hade namn.....startvikt.....och ny vikt då vill jag ha första vikten i ( ). Startvikten ni skrivit på eran sida är denna omg vad jag kan se. Nu tror jag att jag svarat på alla funderingar.

• Mycket engagerad
    143 inlägg
    2 juli 2012 11:10

Min startvikt blir 98.4, Lag körsbär.

• Mycket engagerad
    163 inlägg
    2 juli 2012 16:00

Nu är jag tillbaka från Paris. Jag inte hunnit kolla vilket lag jag tillhör. Min vikt har dessutom rusat upp till 74,1 under resan så det är bara att börja igen.

• Mycket engagerad
    470 inlägg
    2 juli 2012 16:59

Jag skulle visst lägga in min vikt här, jag är med i lag marin/turkos. Jag börjar (om) på 77 kg blankt.

• Veteran
    6814 inlägg
    2 juli 2012 20:47

LinusMf AnnC olivix MammaEva Zaga Nu är ni inlagda på hemsidan. Kolla lagen och startvikterna så det blev rätt.