Veteran
6814 inlägg
Vi fortsätter med en ny omgång av Biggest Loser! Den håller på till vecka 35 sista veckan i Augusti. FÖRSTA VIKT INLÄMNINGEN ÄR SENAST DEN 4 JULI. Vikterna rapporteras in i respektive lag och sen förs in i denna tråd! https://sites.google.com/site/biggestlosersommar2012/: till Hemsidan där finns lagen och startvikterna.
Lag ChiliApelsin v.29 TESUO.........117,5 aneleh61..... bojan58.......115.4 Malka...........118,4 jojbor...........128,4 marina78..... AnnikaE.......121,1 evelinao......
Hej Havet! Nästa vecka är min enda semestervecka och vi ska till fjälls och vandra vilket innebär att jag inte har någon våg. Har även bett att någon i vår grupp rapporterar hit eftersom det annars är jag som gör det. Hoppas det går bra! Kramar
Förlåt Havet... bika i isblå 100,2kg ha en bra dag...
Såg precis att ingen lämnat över lag Åskgrås vikter....skärpning från vår sida MammaEva 77,5 kg Kattaha 65 Mullis...71.5 kg DOTTER Irene54 ...72,6 gycgb 71,7 olivix 71,9
Är på semester nästa vecka så jag kan inte meddela min vikt. Så då står jag väl kvar på samma en vecka :-)
Är på semester nästa vecka så jag kan inte meddela min vikt. Så då står jag väl kvar på samma en vecka :-)
Smurfia du kan komma in med en vikt innan du åker. För nästa vecka.
Hej Havet. Min dator kraschade i onsdags och jag kunde därför inte lämna in min vikt. Min vikt denna vecka var 70,2kg. Om det är försent kan du räkna mig som +/- noll den här vecka. Tillhör lag Grön.
Resulten kommer in i kväll. Tar med din vikt då.
Resultat vecka 29 Denna vecka gick vi ner 26,9 kg Grattis Lag Röd som gick från botten till toppen denna vecka -0,87 % Grattis Rosvita som gått ner mest i % denna vecka -4,03% Under Gula linjen hamnade Lag grön Hoppas ni kan läsa texten på hemsidan på vecka 29. När jag ändrade från denna stilen till en lättläst så flyttade siffrorna ner ett hack.