Veteran
6814 inlägg
Vi fortsätter med en ny omgång av Biggest Loser! Den håller på till vecka 35 sista veckan i Augusti. FÖRSTA VIKT INLÄMNINGEN ÄR SENAST DEN 4 JULI. Vikterna rapporteras in i respektive lag och sen förs in i denna tråd! https://sites.google.com/site/biggestlosersommar2012/: till Hemsidan där finns lagen och startvikterna.
Kommer det en ny tråd med biggest loser efter den här? Missade den här och vill jättegärna vara med på något liknande i fortsättningen :)
Jag vill också vara med i höst. Är med nu och det har inte gått så bra. Mycket stress och lite mat har inte skapat viktnedgång alls - bara problem med sömnen och magen. Skulle kunna fokusera bättre efter sommaren tänker jag. Verkligen prioritera hälsan, viktnedgången och träningen som jag klarade bra i våras. Men än finns tid för mig till bättring i den här omgången.
Det stämmer att det kommer en ny tråd igen 35 eller 36. Resultaten för denna vecka kommer så småningom. Har min första semester vecka nu men jobbar extra hos andra brukare, så tiden bara rusar iväg. Men det kommer.
Jag väljer att lämna tävlingen, min älskade lillebror har precis fått diagnosen cancer och känner att även om jag inte kommer sluta kämpa mot min målvikt så är det inte vikten som just för stunden är högsta prioritet i mitt liv, och känner att jag inte kan vara varken stöd eller pepp åt mina lagkamrater just nu.
Mina tankar är med dig thea77 <3 Ta hand om dig och dina <3 Kram/FordGirl
Neej va säger du Thea77 :-( ta hand om dig å familjen sänder lite styrkekramar å håller tummarna att han övervinner cancern Kram purnima
thea77: Så ledsamt! =/ Håller tummar och tår för din käre bror! *kram*
vilket besked ,håller allt jag kan för att det ska gå bra ta nu vara på varandra// massa styrkekramar laila
Tack alla för tummhållningarna och kramarna, de värmer.
Urs Thea så hemskt..Håller mina tummar... Tänker på dig och din familj! Massa styrkekramar