Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
68.4 (-1.5 kg! :D )
92, 2 kg, dagens vikt
Dagens vikt 97,1 (lag Vinröd)
Kan de stämma?? Har knappt gått ner något på vågen, och blev så himla deppig. Tog fram mitt måttband och ser nu att jag har gått ner 12 cm runt midjan och 14 runt höfterna sen tävlingen började. Tycker också att det känns på kläderna, och varit så himla besviken att vågen inte rör sig knappt. Kan det verkligen omfördelas så, känns konstigt att man gått ner så mycket med måttbandet, och vägen bara visar några kg?? Någon som varit med om samma?
KajsaF: Wow vilket fint kvitto på måttbandet!! Grattis. Bra jobbat :-) Man kan binda vätska o bygga muskler kanske? Om inte annat kommer vågen börja ticka neråt snart om du fortsätter så här :-)
KajsaF: javisst stämmer det :o) Grattis!! Du börjar få muskler som väger mer än fett men som tar mindre plats än fett. Därav dina fantastiska resultat på måttbandet.
Veckans vikt: 79,6
Ny vikt 98,5......Minus 0,4..Känns som jag går ner 0,4...som max oavsett hur jag gör...men de är ett minus iaf :-) Hade tyvärr en hemsk helg och var på fest och tyvärr lyckades jag inte hålla igen så mkt som jag borde. Man är efterklok ibland. Men kommer göra allt för att hinna med att träna 1 timme varje dag och hoppas på nästa invägning :-) Pepp pepp till er alla.
veckansvikt 92,3 kg
Ny vikt 65,3 kg, alltså ner 1,7 kg. Jag tycker det är konstigt att det händer så mycket på vågen men nästan inget på måttbandet. Gått ner ca 1-2 cm i midjan och höften på ca 2 veckor men 3,2 kg, konstigt! Är det bara mycket vätska som försvinner då eller?