Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Hej! Jag hoppar att jag har gjort rätt nu och hoppat redan över till BL middsommaren. med vikten 100,4kg
Vill absolut hänga med på nystarten. Har själv gjort en nystart idag. Börjat med att gå ner 0,7kg, vågen står alltså på 69,2 idag. Utmaningarna följer jag inte med på så anser att dom ska va frivilliga. Tråden är alldeles för lång så har inte varit med på vad som hänt öht. Poängsystem hade varit kul. Ny tråd el denna? Har inte någon större betydelse för min del. Men kanske hade känts mer som en nystart om vi haft en ny tråd?
Avslutar med 122,4 kg och startar med samma vikt i nya tråden. Jag hör också till dem som inte bryr mig om utmaningarna. Tycker att vi är så olika så vissa utmaningar är helt omöjliga att göra. Poängsystem är jag däremot med på.
59,7 kg
fislisa 69,5, för möe gött unner påsk!!!
65,1 kg
87,3 Grålatte. Har varit bortrest tyvärr
samma lika. 103 (lag isblå)
Hej! Ledsen att jag är sen med inrapportering. Är på landet och har totalt blandat ihop dagarna. Jag har ingen våg här och får rapportera in samma vikt som förra veckan. Lag kobolt.
Hej Havet! Enligt ditt mail skriver jag nu in min startvikt här: 93,2 kg, puh!!! Får se om jag får delta i Lag Blå eller om du väljer ett annat till mig. Hälsningar från en nystartare/Lovis