icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER Tävling 2012!

Veteran
6812 inlägg
28 december 2011 19:26

Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.

• Mycket engagerad
    135 inlägg
    5 april 2012 12:53

väger in mig på 71kg efter semestern - bör tillägga att de 2 kilona fastnade på hemmaplan, men gött hare vart! :)

• Mycket engagerad
    238 inlägg
    6 april 2012 12:25

TOtalt har vi dubblat vår gemensamma viktnedgång denna vecka! Kanon! Undrar om vi kanske är på G nu igen?! Glad påsk på er alla!

• Engagerad
    96 inlägg
    6 april 2012 13:58

Endast -0,1 kg men är glad det blev minus då jag haft lite återfall denna vecka...

• Veteran
    6812 inlägg
    6 april 2012 14:53

Då startar vi på ny kula! Har lite funderingar på hur vi skall lägga upp det denna gång. Det här med utmaningar skall vi ha dom kvar? Skall vi ha ett poängsystem? Ny tråd eller fortsätta i denna? Kom gärna med förslag!

• På gång
    47 inlägg
    6 april 2012 17:14

Kan bara utgå från mig själv och motvilligt erkänna att jag är urkass på att följa utmaningarna så för min del gör de varken till eller från. Poäng system hade nog kunnat vara en kul idé, så man kan följa lite mer från vecka till vecka kanske? Ny tråd eller inte spelar mig ingen större roll. Fantastisk du är som orkar med en omgång till Havet! All heder till dig! Ser fram emot en ny kamp :-)

• Mycket engagerad
    135 inlägg
    7 april 2012 08:58

Jag hoppar gärna utmaningar! Men välkomnar spontana shoutouts med motivation, tips och funderingar ifrån medlemmarna istället (0 i ångest för de som glömmer/"inte hinner"/väljer att inte göra utmaningen) Eller att det är frivilligt? Eller att den person som gått ner allra mest delar med sig av en utmaning till det lag som förlorat minst i vikt-% och att det blir det laget som alltid skall anta utmaningen, men att det är frivilligt för resten? Motivation där den kanske behövs bäst iom att vågen står still/går upp :) - poängsystemet är kul. Motiverande att inte vilja hamna längst ner men ändå okej de gånger det händer. Det är ju inte som att man inte får vara med mer och att allt är kört. Det är bra! Då får alla så många chanser man behöver tills man hittar rätt väg. Tummen upp till ny tråd då det blev så hiskeligt fort många sidor i denna, svårt att följa upp vad som händer.. :) Tack Havet, du är bäst. Glad Påsk allihop!

• Mycket engagerad
    205 inlägg
    9 april 2012 09:49

jag är också superkass på att följa utmaningarna. Men poängsystem lät skoj :)

• Mycket engagerad
    121 inlägg
    9 april 2012 12:37

Hej, förlåt för att jag har varit frånvarande på matdagboken, och här på biggest loser. Just nu är det ganka mycket i mitt liv som går fel - inklusive vikten, och jag känner att en bidragande faktor kan vara att jag har fokuserat för mycket på just viktminskning, så jag har bestämt mig för att hoppa av sådant här för ett tag! Vi ses kanske om ett tag! Tack för allt! :)

• Veteran
    6812 inlägg
    9 april 2012 16:33

http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=7131&Sida=5» Till nya tråden. Vikten som kommer in vecka 15 är start vikter i nya omgången. utifrån det så fixar jag i hop lagen. Ni som fortsätter kommer att vara i samma lag som ni har nu. Med ev någon ny.

• Engagerad
    94 inlägg
    9 april 2012 19:23

Jag skrev min vikt i nya tråden. Kul med en fortsättning. Tack havet för ditt fina arbete.