Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
97,0 igen...går inte alls.... Men blir nya tag nu till efter påsk och all ledighet. Så hänger gärna med på nästa omgång och tycker vi kan ta in fler :-)
82,1
Veckans vikt: 75,6 kg, lag turkos/marin, samma som förra. Längtar nu till påsk och ledighet. Ska hem till familjen och där ska det firas, men väldigt lite godis (förekommer väldigt sällan godis hos mamma). Hoppas jag kommer på banan igen, för före sommaren (dvs juni) SKA jag vara kring eller under 70 kg! GLAD PÅSK!
Du har ett stort tålamod och en enorm energi Havet! Jag hoppar av nu, vet inte vad som händer med mig men jag verkar inte förmå mig att hålla någon diet. Nu är jag tillbaka på startvikten och lite till. Återkommer kanske vid något senare tillfälle, tack för den här tiden!
75,4 kg, PlommonSenap. Har verkligen fastnat, får fundera ut hur jag skall ta mig vidare.
83,8 kg lag limegräs
JIppi! 70,2 kg Hermis Lag turkos/marin
lag chokladrosa 70,2
101,9 lag chiliapelsin
Lag Plommonsenap: 76.9 kg