Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Veckans vikt: 83,3kg. Lag SilverSolgul. Jag fortsätter väldigt gärna och har inget emot fler medlemmar i laget :))
lag grålatte 75kg
Jag hänger gärna på och jag rösta för att ta in nya medlemmar också.
Chiliapelsin 117.0 Jag fortsätter oxå jättegärna. det går sakta men säkert neråt! Tacksam för att du orkar hålla ihop alla trådarna Havet.... Jag har heller inget emot att lagen blir större om det skulle underlätta hanteringen. Hoppas att alla får en bra påskhelg... så GLAD PÅSK alla i tråden och kämpa på!
Jag fortsätter gärna. vikten går sakta men säkert neråt. jag tar gärna in fler medlemmar i laget. GLAD PÅSK till alla Kram
Jag fortsätter gärna och är positiv till nya medlemar! Utmaning denna vecka från chokladrosa: # Att vid ett tillfälle under veckan läsa innehållsförteckningen på det man handlar. Man blir mörkrädd när man ser hur mycket konstigt man stoppar i sig. # Bestämma en tv fri kväll i veckan då man bara ängar sig åt sin hälsa, ex gymet, promenad, planera recept osv. # Skriva ner 3 ursäkter/ bort förklaringar som man använder oftast för att inte röra på sig. Fundera verkligen sedan på om dessa är aktuella eller om det bara blivit en vana att använda dem! Lycka till i påsk alla!
Min vikt kommer i morgon, har missat att väga mig!
Lag körsbär ny vikt 97,2 (-0,3) bättre än inget =) har haft det väldigt svårt nu förra veckan när vår älskade hund blev sämre och vi var på djursjukhuset och vi lät honom somna in =,( det tar på krafterna att vara ledsen och sörja ngn man tycker mycket om. Det är så fruktansvärt tomt . Det är därför lagkompisar som jag inte mailat på ett tag. Men nu känns det lite bättre jag vet att han har det bra nu och slipper lida mer.
86,7 LAG VIT Jag vill gärna fortsätta och tar gärna med fler i laget.
Hallå hallå! Vad glad jag blev av att se att ni inte tagit bort mig :D Havet är en snällis! Nu är jag nästan tillbaka efter en släng dengufeber (!?) Jag vet - vem får sånt?! Hur långt är det kvar på denna tävling? Skulle en ny dra igång efter påsk? Jag kurerar klart här och väntar på svar, om denna tråd fortsätter väger jag in mig då igen om jag får - annars väntar jag tills nästa etapp startas upp.