Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
89 -2 lag isblå
Susssiii mailat dig.
Vad säger ni! Hur skall vi göra, tror att vi sa att vi skulle köra till påsk. Jag fortsätter om ni vill att vi skall köra vidare. Vill ni ändra på något i så fall får ni säga till. Skall vi ta in nya personer i Lagen?
Jag kör gärna vidare, men kan ju vara snällt att ha en period som nya kan få hoppa in. Vi har ju tyvärr mist en del under tidens gång. :)
Jag tycker också att vi fortsätter. Har ju mer kilon att bli av med ju och det här är en bra lagtävling. :) För mig är det helt okej att ta in fler. Är ju som sagt många som har hoppat av. Tack för allt jobb du gör Havet och att du kan tänka dig att fortsätta. :)
Jag kör gärna på längre än påsk, men det kan ju vara en liten tapp där vi avslutar men tar in fler igen, som nu i helgen? :) Vi är nöjda med vår lilla grupp (ja iaf jag) men tar gärna emot fler såklart :)
Vi i lag Åskgrå fortsätter gärna.....fast det vet du väl redan Havet vi har ju "pratat" med dig om det förut. Jättekul att du orkar och vill fortsätta att hålla i tråden, den är en sporre för många av oss!!!!!
Jag är också jättegärna med en vända till. Har haft en tung period med bland annat hjärnspöken. Men kämpar väldigt gärna på ett tag till. Det är en riktigt motivationshöjare att vara med här. Dipparna blir inte alls lika djupa som tidigare och det är verkligen kul att ha ett lag att prata med!
102,2, lag isblå jag fortsätter gärna ... 15 kg kvar som ska bort...
Ny vikt: 89,7 kg. Lag silver solgul. Jag fortsätter gärna! Har en bit kvar ju ;)