Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
väljer man själv vem man vill vara med eller? är helt ny angående detta samt matdagboken.se och har inte så stor koll..
Cisselala skriv in din nya startvikt här. Då har vi allt på samma ställe. MalleyDu frågade om lagen. Jag delar in i olika lag. Det kommer önskemål från Biggest Loser som har sista vägningen denna vecka att dom vill vara kvar i samma lag.
Min startvikt 77,6 kg
Hur länge kör ni "Biggest Loser"? Hela året eller? Vad händer när/om man når sin målvikt?
Jag vill också vara med och fortsätter jättegärna och kör med Liinsan :o)
Jag kan också tänka mig att vara med men vill gärna ha lite mer info, är ny på matdagboken. Hur länge håller vi på? Hur funkar det? Min startvikt 91 kg
Lite frågor ser jag. Hoppas ni är nöjda med svaren. Annars är det bara att hojta till. Vi kör så länge det finns några som vill vara med. Hoppas på hela året! Under resans gång är det säkert några som nått sitt mål och vill inte vara kvar längre. Då blir det lite omplaceringar i lagen eller så har vi tur att det kommer in nya. Varje vecka lämnar vi in vikten på MÅNDAGAR. Det laget som hamnar under Gula Linjen får komma på en bra utmaning till veckan därpå.
Kul med en ny tråd, men jag väljer att hoppa av. jag har just nu bara 0,4 kg kvar till målvikt. så känns tyvärr inte så lönt att hoppa på här i nya tråden. jag har sen jag började här i tråden, eller ja andra tråden hehe, gått ner 26,6kg. jag tackar er alla speciellt mammaeva för pepp och stöd.
Jag är gärna med, men jag har ingen partner. Startvikt 72,5 i tisdagsmorse. Mitt mål är att gå ner 15 kilo, om det har betydelse för lagindelningen.
lenlil Lagkamrat återkommer jag med.