Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
när kommer lagindelningen ?
Här är en till som vill vara med....startvikt 91 kg och min målvikt är runt 65 kg....
startvikt idag 71.3
JAG har start vikt på 115 kg
Om det inte är för krångligt för dig Havet får du ändra min startvikt till 82,3 kg....usch vad jag har mumsat under de senaste dagarna. Men nu MÅSTE det bli ändring....från idag fram till Alla hjärtans dag SKA jag ha totalt godis och snacks förbud!!!! Någon som hänger med????
MammaEva: Jag hänger på utmaningen med godis och snacksförbud. Kan behövas nu efter allt onyttigt som ätits under jul och nyår.
Startvikt idag 120,7kg (Puh....)
Kul att du hänger på thea77....då får vi peppa varandra. Jag har tittat på Paradis- asken i skafferiet ett antal gånger redan....har så svårt att slänga den. Men jag ska ta mig i kragen och göra det!!!!
MammaEva; Jag slängde allt godis från julen i går, klarar inte av att låta bli att ta av det annars, det går liksom per automatik, tuggar i mig en eller två chokladbitar utan att hjärnan hinner reagera i stort sett. heja oss det här klarar vi.
Hmppfff..... I all stress på måndag morgon glömde jag väga in mig. Men, jag är med och väger in imorgon!!!