Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Jag vill också gärna vara med, vikt idag 103 kg. Främsta målet är att komma tillbaka till den vikt jag hade innan jag blev gravid för 1,5 år sen: 82 kg. Men drömvikten är 70 kg.
Måndagsinvägning 91,7
Anmäler mig härmed. Lyckats gå upp till 116,7. Jag har frossat sista veckan på året. Idiotiskt! Startat med att äta som en normal person fom idag. Tesuo är min lagkompis från förra tråden.
Lite svar på frågor som dykt upp. Lagen kommer så fort jag fått in dom sista vikterna som fattas. Dom kommer under veckan. Vi håller till i denna tråd hela tiden! Vi är 62 st som lämnat in vikter och sen kommer dom 5 till som fattas. Så 33 lag blir det. Som det ser ut nu. Så det blir att komma på en massa färger i år;)
Anmäler mej härmed vikt idag= 93,4
hejsan Havet, förlåt att jag inte har hört av mig. Men julhelgerna är verkligen fulla för mig och jag har ingen tid alls. Men jag vill vara med, tack för att du förstod det o mejlade. TACK, för jag såg mejlet.... Jag hoppas att jag inte ställer till för mycket elände nu då jag är så sen med inlämningen.... Väger in mig på 90:-(((( Julen har varit svår. Så mycket socker och annat har åkte ner och om jag börjar så slutar jag ju inte. Är gärna med på att få en lagkamrat som väger ungerfär som mig. Men hur du än beslutar blir det bra för mig....Kanske lena vill bilda lag med mig, vi har ju bägge två varit med länge och upp och ner har vi åkt, kan vara skönt att ha någon som inte hoppar av. Fast hon kanske redan har ett lag. Annars finns det många runt 90 fula tunga kilo såg jag:-))))) Kram till alla och ett gott nytt år. Jag kommer dock igång ordentligt först den 9 januari.
Jag vill också vara med, startvikt 85 kg
Jag är med! Startvikt 68,5
Hej jag vill också vara med!! :-) startvikt 99,5
om det var mig du menade 100 kg så är jag gärna i lag med dig men vi få se va havet hittar på . =) /Lena