icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER Tävling 2012!

Veteran
6812 inlägg
28 december 2011 19:26

Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.

• Mycket engagerad
    160 inlägg
    3 januari 2012 11:22

Själv tycker jag det är rätt jobbigt att ständigt vara sugen på något men det är bara till att bita ihop!

• Veteran
    2752 inlägg
    3 januari 2012 11:56

för mig har sockerberoendet inte varit bra över jul nyår MEN igår började jag med en OMSTART från dag 1 så idag är dag 2 som "sockerfri" en dag i taget ,en timme i taget försöka tänka på annat än socker och bröd . /Lena

• På gång
    15 inlägg
    3 januari 2012 12:46

Måste man vara betalande medlem för att vara med i biggest loser?? Är också jämt sugen på något att tugga på, sötsaker!

• Engagerad
    57 inlägg
    3 januari 2012 13:01

Här är ännu en sockerberoende och abstinensen är hööööög idag...andra dagen med Gi/LCHF....Har ätit det tidigare och mått otroligt bra av det, men fy tusan för abstinensen denna gången =( Blev så mycket sötsaker över julen, men är nu peppad att klara detta =)

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    3 januari 2012 13:07

Här är sockersuget enormt....efter julen. Precis som du Lena körde jag en omstart igår....idag har jag huvudvärk!!! Men vi får bita ihop och ta en dag i taget tills suget släpper!!!! Pepp till oss alla!!

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    3 januari 2012 13:09

Hej! Jag vill gärna vara med, om det går bra att anmäla sig nu? Min start vikt igår var 93.1 kg och min målvikt är 58kg. //Ida

• Engagerad
    53 inlägg
    3 januari 2012 13:11

Min pappa är med i AA & när man går med där & ska lära sig att inte längre dricka så ska man börja varje dag med att fråga sig om man behöver dricka idag ? Sen skall man tala om för sig själv att just idag behöver jag inte dricka, men imorgon kan jag göra det. När morgondagen kommer så ställer man samma fråga igen, & till slut å övervinner man "behovet" av att dricka. Likadant kan man tänka om mat & sötsaker, behöver jag äta godis idag ? Nä det behöver jag inte, jag kan göra det imorgon om jag vill. Det viktigaste av allt när man ska försöka avstå nåt är ju inte att intala sig att man Inte får äta, utan att man visst får, men man behöver det inte :-)

• Mycket engagerad
    301 inlägg
    3 januari 2012 13:13

sockersuget går i vågor, igår hade jag ett stort sockersug när jag var och handlade men jag lyckades förhandla med mig själv till att inte köpa något.

• Veteran
    2752 inlägg
    3 januari 2012 13:42

nej absolut inte deckers52 öppet för alla

• Veteran
    2752 inlägg
    3 januari 2012 13:46

Sant CiaPia ett sockerberoende är en utmaning varje dag . Nu kör vi hårt besegrar sockermonstret och blir supersnygga till sommaren eller vad säger ni.