Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Lena444 jag har ändrat din vikt. Rocker66 vi är 78 st. Minglan det kommer en sida med allas vikter och lag under veckan.
havet - vilken stjärna du är!!!
Fina tankar ni presenterat. Själv kämpar jag också med sötsug men tar en dag i taget. Kämpar också över besvikelsen att jag lät frosseriet ta över kampen om kilona under hösten och att jag bara på några månader sprungit up 7-8 kg i vikt. Men, men...nytt år och nya tag! Ser förövrigt med spänning fram emot vilka som bli min lagkamrater :-)!
En stjärna till havet!
det här verkade ju inte helt fel.liten tävling är ju aldrig fel... jag är helt klart med på måndag..:)
Du gör ett suveränt jobb Havet! Tack så mycket för allt arbete du lägger ned på oss :o) Hur går det Liinsan, kör du järnet nu!
Ja, vilket jobb!! :)) Tur att vi har dig Havet! :)
Tack allihopa!
Oj, vad många vi blir :-) Märks att ett nytt år har börjat. Min vikt var igår morse 124,5 kg. Behåller gärna min gamla lagkamrat Glad55 (lag orange)
Jag är wså fruktansvärt taggad Nysommar! tror jag har vart inne här 100 gånger idag, haha... läst hälsotidningar när sötsuget kommer och planerar apelsinsmoothie tills ikväll. Hur går det själv?