Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Nu är vi 75 st som hänger med på denna tråd! Väntar på vikt från 2 st TESUO Landy När det nu blev så många så gör jag lag om 3 personer. Jag kommer dela in i ungefär samma vikt klasser o önskemål så gott det går.
Under hur lång tid håller denna tävling på?
Har tänkt att vi delar upp året i olika etapper. Så den första delen håller på till påsk!
Låter jättebra Havet! Jättehärligt att du fixar och donar med detta!! TACK!
Håller med föregående ! Tack !
Spännande! Tur att de är långt till sommaren...då kanske man har en chans att lyckas komma en bit på vägen! :-) Nån som vet vilken motionsform som bränner mest fett? :-)
chrystal: intervaller ökar mest så kör tex på löpband mellan fart 4.5-7 tex.. ställ dig på crosstrainer och pendla mellan en o en annan vikt varannan minut eller kör en PW ute :D simning är bra i jämna mellanrum med :)
själv kör jag på 30-45minuters intervaller
check
Hur går det med sockerberoendet efter jul alla Biggest loser-kamrater?