Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Jag dricker ljummet vatten med lite citron och honung i, bara liiiite honung, dämpar mitt sug. ^.^
Jo jag är jättetaggad också, har haft massor på jobbet så jag har inte varit inne här så mycket men ikväll har jag suttit och läst och blivit inspirerad (borde kanske tränat istället ;o) men ibland behöver vila lite också! Vad ska vi satsa på till lördag? 1kg eller är det för lite ;o)
Hejsan alla! Jag är relativt ny här och känner att denna tävling kan vara en liten morot för att kämpa vidare mot sitt mål. Jag har lagt på mig en hemsk övervikt sen jag började knapra mediciner för några år sedan. Dålig självdiciplin, lat och konstiga matvanor gör att jag nog behöver en piska för att komma igång hehe.. Hoppas på att detta är min stora chans till bättring =O) Invägning idag gav: 80 kg Mål: 60 kg Längd: 154 cm Ser fram emot en sommar där jag kan slippa skämmas över en mage som ser ut som jag ständigt är i sjunde månaden. Nu ska den bort! Lycka till alla ni andra duktigt kämpande medmänniskor!
Invägningar som vanligt på måndagar???
100kg ja som vanligt måndagar.
Nu är lagen indelade kommer in på datan i morgonkväll när jag kommer hem från min gruppträff o vägning på Itrim. Ni som var med i förra omg vet ju att det var färger på varje lag. Det blir så nu med men lite annorlunda text till färgen. Men ni får vänta tills i morgon kväll;)
Åh vad spännande Havet! Du är en pärla, utan dig hade jag inte gått ner alla dessa kilon. Denna gruppen är en enorm hjälp till att nå mål :) Vi kan nog flytta berg om vi vill! hihi
Vad spännande att se vilket lag man hamnar i! Tack Havet =)
Ser med spänning fram emot att äntligen få mitt lag så vi kan peppa varandra. Smygvägde mig idag och det var inge kul, men en morot. Har dok fundering på hur vattnet påverkar vikten. Är dålig på att dricka vatten, men när jag gör det går jag lättare ner i vikt. Någon som vet??
Vet inte hur det är med vattnet men man kan vänja sig vid att dricka mycket. Från början fick jag tvinga mig men nu går det utan problem. Såg på Biggest looser igår på tv. Åker någon ut ur denna utmaning med???