icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER Tävling 2012!

Veteran
6814 inlägg
28 december 2011 19:26

Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.

• Veteran
    2753 inlägg
    4 januari 2012 13:16

Absolut Linnsan bra skrivet . Det är för sin egen skull man kämpar.

• Mycket engagerad
    160 inlägg
    4 januari 2012 13:53

haha, sitter och gråter framför biggest looser på kanal 5, om ni har möjlighet så ta er en titt! Det är makeover time!:D (gårdagens program). Så, nu ska jag ta för och efterbilder, så man kan ha till sommaren!

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    4 januari 2012 14:25

Väntar med spänning på att få se vilket lag man hamnar i, det ska bli så roligt!!!

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    4 januari 2012 15:08

Oj så många vi är den här omgången...vilket jobb du får lägga ner på oss andra Havet. Hoppas att alla som anmält sig kommer att kämpa länge tillsammans så du slipper göra om lagen hela tiden Jag ser också framemot att få nya lagkompisar- jag håller tummarna att jag får två kompisar som tänker kämpa på länge så att vi får vara ett helt lag och stötta varandra under hela vår viktresa. Jag behöver allt stöd och pepp jag kan få för att lyckas minska lite. Pepp till alla i tråden!!!!!

• Engagerad
    83 inlägg
    4 januari 2012 15:26

spännande att se vart man hamnar :) förhoppningarna är stora! :D

• Veteran
    6814 inlägg
    4 januari 2012 20:16

Nu har jag kommit hem och tagit mig en kopp te. Såg att frågan om pulver kom upp. Har ingen aning hur folk äter. Nu skall jag sätta mig och göra klart lagindelningen, hoppas alla blir nöjda och glada;) Kan ha missat några önskemål. Vägning på Itrim gick bra i kväll - 1,9 kg på 2 veckor. Totalt har jag gått ner 17,4 kg på 12 veckor. Nu är det bäst jag sätter fart ni väntar ju på något;)

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    4 januari 2012 20:22

GRATTIS till viktminskningen Havet!!!

• Veteran
    6814 inlägg
    4 januari 2012 20:24

Tack!

• Utmärkt medlem
    501 inlägg
    4 januari 2012 20:27

Härligt kämpat Havet! Riktigt bra takt att minska i! För egen del har jag varit sockerfri hela dagen! Känns riktigt bra. Middag åts ute pga jobbet, blev en tacotallrik där jag skippade smältosten och chipsen. Något bröd medföljde inte. Mätt och belåten och börjqre längta hem. Endast drygt 2 h kvar att jobba denna dag som började med jobb kl.8 :)

• Mycket engagerad
    168 inlägg
    4 januari 2012 20:35

Grattis Havet & bra jobbat!! Nu väntar vi med spänning.....