Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Hej säger jag till Lemli och Zaga som är med i lag turkos precis som jag. Ska bli spännande och se vad vi kan åstadkomma under denna perioden. Mitt namn ska vara Midori2, inte Midoria, även om det var riktigt fint. Nu kör vi, lycka till alla.
Havet, vilket jobb du har gjort!! För oss och med dig själv. 17 kilo!! Duktiga du. Tack för mitt lag, och även om jag väger mindre just nu än lagmedlemmarna så var 104 min startvikt från början. Är glad att få vara med i ett lag där medlemmarna hänger kvar. Lena o emypemy, jag startade påp 90 i måndags men vet inte hur veckan kommer att gå. Massor av kalas fortfarande och har satt personligt startdatum till den 9 januari. Men eftersom jag inte ville missa biggest looser starten så hoppade jag på i allafall. Jag hoppas att det är ok för er, och jag lovar f o m måndag ger jag järnet o inga fester får komma emmellan. Superpepp till er...Är ni plusmedlemmar? Om vi vill mejla, jag är det inte men kan bli det om det behövs, annars kan vi kanske mejla privat? Behöver pepp pepp pepp och ger gärna så mycket jag kan. Sockersuget ska få något att slåss mot nu! Inte bara passivt munöppnande:-)))) Lycka till till allesammans på listan, nu fixar vi det här.
ps körsbärsröd är en underbar färg!!!
DYR och Tintin77 Nu får vi kämpa på !!!
Mint är gott ;)
Jag börjar bli riktigt pepp på denna utmaning! Jag vill bara påminna om att jag inte kommer att vara hemma denna veckan så att mina lagmedlemmar AnnetteP och Cookie40 (och resten med i tävlingen) inte blir besvikna när jag inte är med. Jag önskar er alla lycka till! Vi hörs om strax över en vecka!
bojan58 - Välkommen till lag Apelsin!
Har läst igenom alla inlägg här och ser även att lagindelningen redan är gjord... Det verkar vara en så spännande och annorlunda tävling. Är det för sent att komma med??
Lag Latte låter perfekt. Älskar Caffe Latte :-) Tack Havet! Hoppas att mina lagmedlemmar Jollan08 och Terrie83 vill kämpa med mig nu. Havet: Vad händer om någon lagmedlem inte rapporterar in sin vikt en vecka?
Havet: Vilket otroligt jobb du lagt ner! Kämpa på nu allihopa! Såg att biggest loser börjar om en vecka också så har man nåt att inspireras av!