Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Vad duktig du är Rescue!Det här ska bli så kul =) Har inte kommit igång med motion ännu, men matmässigt går det riktigt bra, det här klarar vi, massor med pepp =) =)
Nu har jag varit ute på promenad 30 minuter och sedan tog jag 2 km på motioncykeln och lite situps och armträning så nu ska jag ta mig en dusch. Skönt
Bra jobbat lena444! Själv har jag gymmat idag för första gången!:) känns jättekul med er i lag körsbär!! Jag har kört med väldigt lite kolhydrater sen i måndags, och nu ska ja även komma igång med promenader och gymmandet! Vad betyder plusmedlem? Kan vara annat än medlem bara?
ja det är väl att man har tillgång till lite mera funktioner och man kan skicka mail. Kanonbra jobbat emypemy med maten och motionen . Nu kommer helgen och lite extra ledigt så nu får man passa sig känner jag så man inte stoppar i sig ngt onödigt. ska i väg på kalas på lördag och jag vet att det blir smörgåstårta som jag inte ska äta men det får väl bli en liten sällskapsbit ,får hoppas det finns sallad /ha en bra helg nu
Hej, Jag vill gärna vara med men är inte plusmedlem längre så jag kan inte läsa privata mail.... Min startvikt är 97,6! :-P // Malin
NI som inte är plusmedlemmar, var peppar ni varandra? Är jätte pepp på det här... kör med minskad mängd kolhydrater och hoppas på hälsosamma resultat :)
Heja på lag syren!!!! Jag lever husvagnsliv denna vecka men försöker mitt absoluta bästa.... Heja på :-)
Är ej plusmedlem men kan man vara med ändå? eller har ni redan börjat? Min starvikt är 84.5 kg. Wonna
gaaah,min syster fyllde år igår.... och egentligen är kalas det enda tillfället där jag ska få äta tårtor/kakor, men tog ingenting eftersom jag helt vill avvänjas och inneha kontroll över mig själv före jag får lov att äta. Känns sjukt gött efteråt. Dock fick jag världens socker sug på kvällen/natten då alla togs kvällsmackor men ännu en gång lyckades jag. Tjuv-vägde mig imorse =resultat! woho
Hejan Liinsan va duktig du är!