Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
tack! Hur går det för dig?:)
Hejsan, vill jättegärna vara med på det här, är det försent? Min startvikt är 83,2
Sakta men säkert :o) Har inte kunnat träna dock pga halsont/hosta i två-tre veckor men hoppas vara bättre nästa vecka så jag kan sätta igång och träna också!
Ja, måste vara segt när man känner för att verkligen ätta igång? Du får krya på dig:) Jag ska sätta igång med träning imorgon, sitter på tåget påväg hem till malmö:)
Nu kör vi LAG ISBLÅ Jag har vart på sjukhus med min son i två dagar nu, och på måndag ska vi dit igen å läggas in i några dagar. Hinner inte med alla måltider som jag borde när vi ligger inne har varken tid eller råd med de på sjukhus, men hoppas på minus dessa veckor ändå!¨ Kämpa,kämpa allihop! Tack Havet!
Pepp till alla inför helgen!!! Själv ska jag på handbollsturnering med sonen under helgen...ska göra mitt bästa för att hitta annat än kioskmat. Hur går det för er mina lagkamrater i lag Åskgrå - hoppas det går bra, har inte sett någon av er på tråden de senaste dagarna
Ni nya som skrivit i tråden. Ni är välkomna att vara med. Återkommer till er på lördag vilket lag ni hamnar i. Här är alla välkomna när ni än kommer med!
Tack för att ni hjälper till att svara på frågor som kommer i tråden.
Lag silver! Vi kommer att ta hem det här det är jag säker på! asabe15 fjonkan Vi är ju verkligen på samma vikt också! Vad har ni för mål? Själv är jag 1.74m lång och siktar på att väga 75-80 kg. Jag är inte plus medlem men det går bra att mejla på emeliiii@yahoo.se Kör hårt!!
Hej. Om det inte är för sent så vill jag också gärna vara med !=) Min vikt är: 108kg