Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
*väntar med spänning på lördag* ^^
Emeliiii, Lag Silver: Oh ja, det här fixar vi! :-) Jag är 1,70 m och har satt 65 kg som målvikt. Risken finns att jag blir nöjd om, nej, jag menar förstås när, jag kommer ner till 75 kg. Men jag skulle verkligen vilja landa kring 65 kg. Jag är inte heller plusmedlem. Min mail är fjonkan@yahoo.se. Idag fick jag kämpa för att motstå frestelser och än värre lär det bli i helgen med släktsammankomster både på makens och min sida. Men nu har jag bestämt mig! Fokusera på målet!
En liten varning bara: Skriv helst inte er epostadress med snabel-a. Ni riskerar att få en massa skräpmail. Det finns sk robotar som söker och samlar in adresser på webbsidor dygnet runt. Inte kul och får inkorgen full med spamm.
Tack för tipset TESUO! Bra att veta :)
God morgon! Jag har inte heller sett mina lagmedlemmar i lag Latte Terrie83 och Jollan08. Hoppas att ni inte har hoppat av innan vi börjat :-(. Heja, heja ni andra i allafall. Helgerna tycker jag är värst att ta sig igenom utan att stoppa extra godsaker i munnen. Försöker se till att ha frukt hemma att ta till när suget är som värst. Färskskuren fruksallad med lite lätt naturell yoghurt duger ganska bra när de kniper som värst.
Maggie89 du är välkommen! Snart slutar jag jobbet då blir det i väg till gymmet 1 timme innan jag skall hem o fixa mat till gästerna i kväll. Lag tuggummi nu kämpar vi mot minus på måndag!
Jag har inte heller sett någon avmina lagmedlemmar i lag sand. Men jag är inte heller plus medlem och kan således inte skicka meddelanden här.... Hur gör ni andra då? Man skulle kanske kunna starta en ny tråd här eller nåt... Idag SKA jag ut och gå med barnvagnen! Brukar vara trögt som attan att gå ner som ammande för mig och nu står jag och stampar och har gjort länge.... Men skam den som ger sig! Vill ju inte ta bort för mycket mat heller så för jag vill gärna fortsätta amma ett tag till dock ska jag ta bort det mesta i godis och sötsaksväg!
Kämpa på lag dimgrå! Jag har tränat mer eller mindre varje dag denna vecka. Crosstrainer, cykel och promenader med hundarna.
Vi är flera som saknar våra lagmedlemmar....hoppas verkligen att inte så många har hoppat av redan att fyra lag består av en person. Det är så tråkigt att vara ensam i ett lag när de andra har någon som peppar en. Pepp till alla i tråden och ett extra pepp till singho1, Evve och minglan som liksom jag känner mig ganska ensamma i sitt lag.......vi får peppa varandra och hålla tummarna för att våra lag kamrater dyker upp på måndag.
Nu kör vi LAG ISBLÅ En extra tanke till dig dockor som vistas på sjukhus. Hoppas att din son blir frisk. Själv så har jag bestämt mig för att prova äta LCHF ... Viklet känns väldigt konstigt att jag ska gå ut i köket och blanda en dl vispgrädde i allt för att gå ner i vikt!! Men jag ska börja idag. Kram