icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER Tävling 2012!

Veteran
6814 inlägg
28 december 2011 19:26

Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.

• Engagerad
    56 inlägg
    6 januari 2012 11:00

Tack för varningen TESUO! Det ska jag tänka på framöver.

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    6 januari 2012 11:02

Jag har heller inte sett till min lagkamrater i lag vit, jag som tyckte det skulle bli så roligt! *Pepp till alla!*

• Engagerad
    53 inlägg
    6 januari 2012 11:06

Som så många andra så har jag inte heller sett till mina lagkompisar i lag Solgul :-( Vart är ni ???

• Veteran
    2753 inlägg
    6 januari 2012 11:08

ska också tänka på det tesuo det hade jag ingen aning om men borde förstått Pepp pepp till alla biggest loser kämpare och ännu mera pepp till lag körsbär förstås ;) Nu är helgen här och det är det svåraste tycker i alla fall jag,man vill ta ett glas vin eller 2 eller äta ngn efterätt hmmm men jag har planerat vad jag ska äta så nu jäklar nu ska "magarna" bort och förvandlas till 1 snygg mage hihihi. jag började med situps igår och ska göra lite varje dag. Sedan ska jag och mannen ut på promenad i fina vädret Ha en härlig nyttig helg Kram Lena444

• Mycket engagerad
    321 inlägg
    6 januari 2012 11:39

Lag KoboltLite snesteg igår, men nu tror jag att jag är på banan igen! Ska på bio idag, kommer nog bli lite konstigt att inte ha popcorn till filmen men det ska nog gå bra. Hur går det för er, Nysommar och Liinsan??

• Engagerad
    57 inlägg
    6 januari 2012 11:55

Tycker oxå att helgerna är det tuffaste, tyvärr så är ju "helgmys" = mat och snacks... vet att man kan ersätta godis (jag är tyvärr en riktig, äkta godisråtta ut i fingerspetsarna ;-)) med nyttigare alternativ men nu i början ÄR det tufft... Hur fixar ni andra det? Peppkramar till oss allihopa som strävar efter ett "lättare" liv =)

• Mycket engagerad
    168 inlägg
    6 januari 2012 12:03

"Gillar" MammaEvas inlägg tidigare! Klart vi stöttar varandra ändå men om de ska vara tävling så behövs lagmedlemmarna. Skulle tro att det rättar till sig på någon vecka eller två när vi ser vilka som är kvar i tråden. Då får vår Havet fixa nya lag :-D! Jag har promenerat en timme i ett strålande väder. I em ska granen dansas ut och så ska jag försöka Zumba åtminstone en 30 min. Har bra Zumba-program hemma men barnen tillåter mig sällan att vara ifred ;-).

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    6 januari 2012 12:03

Ellle - Vad kör du för diet? om du kör LCHF då kan man ju byta ut snackset till olika öl-korvara, eller såna salami korvar och ostar, eller om du äter grönsaker så kan du ju göra morot-stavar och gurk-stavar med någon god dip.. kanske =)

• Mycket engagerad
    168 inlägg
    6 januari 2012 12:05

Mmmm....grönskastavar och vitlöksdip får det bli ikväll!! :-)

• Mycket engagerad
    168 inlägg
    6 januari 2012 12:06

Fin stavning...grönsaksstavar skulle det förstås vara men det förstod ni säkert ;-).