Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Lag Chili, är ni på G?? Har inte sett er här! Gäster på middag ikväll, hu, hur ska de gå? Panacotta står på menyn.....får bli kaffe för mig...bävar inför helgen...
härligt du inspirerar mig verkligen ellle och andra här också förstås. Härligt att läsa
LCHF-tips: morötter växer inte ovan jord ;-)
ellle, kul att ha dig med här som ett levande bevis på att det går att bli av med kilona även om de är många. Hoppas vi kan peppa dig också när det kniper!
ellle: jag är 163cm och har 59kg som målvikt, samma som jag vägde innan jag gick upp i vikt :)
har fått besked om hjärtfel igår och mår mindre bra för tillfället men lag MARIN jag hejar på och gör så gott jag kan med min träning.. Mina 4timmar på gymmet om dagen kommer minskas ner betydligt o bytas ut litegrann men jag kör på :) heja heja!
Ni som inte är plusmedlemmar: Om det beror på att ni tycker det är för dyrt men har en arbetsgivare, kolla in det här: http://www.matdagboken.se/?p=start&PageID=106 Skulle vilja tillägga att det kostar att hålla igång en webbsajt som denna, nog är den värd en liten slant för att kunna fortsätta att finnas till och utvecklas.
Vitken lämnas in här på tråden på måndag! Gör vikten i fet text. ( B här ovanför)
Kom precis hem från bion så här brukar ett vanligt biobesök se ut för mig i vanliga fall: Åka buss till bion där busshållsplatsen ligger typ 50 m från bion, beställer oftast en meny oscar som är sånna där friterande chips med sourcreamsmak och mellan Fanta. När bion är slut åker jag buss hem. Men idag: Gick till bion vilket tar cirka 15 min. Hade från början bestämt att jag inte skulle beställa något men beställde en bonaqua-meny vilket är mellan popcorn och vatten. Åt bara halva under filmen och gick hem efter filmen var slut. När jag gick hem kände jag sug för att köpa massor av goda saker som jag gick förbi. Korvkiosker, pizzerior, mcdonalds, ica... men jag stod emot och nu sitter jag hemma här framför datorn med en kopp te och en frukt! Superstolt över mig själv!
cisselala jag tycker verkligen att du ska vara stolt över dig själv, verkligen bra jobbat!! :D