icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER Tävling 2012!

Veteran
6814 inlägg
28 december 2011 19:26

Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.

• Veteran
    6814 inlägg
    6 januari 2012 23:41

Ullrika du är välkommen! Skriv in din startvikt i tråden. Så fort jag fått din vikt hamnar du i ett lag.

• På gång
    13 inlägg
    7 januari 2012 00:38

Lag Senap: Har under rubriken "motivation" startat en forumstråd för oss där vi kan peppa och stötta varandra längs vägen =O) ses där!

• På gång
    46 inlägg
    7 januari 2012 01:09

Hej Havet, Vill gärna vara med, startvikt 101,6. Är inte plusmedlem men funderar på det...

• Mycket engagerad
    168 inlägg
    7 januari 2012 06:26

God morgon, Fredagskvällen gick bra utan frosseri. Tog dock en liten truffel till kaffet på kvällen. Det tyckte jag att jag var värd och nu är allt gotter rensat ur skåpen. Det är skönt för då behöver varken jag eller gubben frestas :-). Känns lite trist om det är så att det funnits fler som anmält sig till tråden men sen inte ger sig tillkänna. Havet har lagt en massa jobb på att skapa lag och hemsida och gud vet allt, många av oss har stora förväntningar på stödet ifrån lagen och så.....Om mina lagmedlemmar inte ger sig tillkänna senast på måndag när det är invägning, ja då vill jag gärna ha ett nytt lag!

• Veteran
    1059 inlägg
    7 januari 2012 06:39

Lag Sand! Nu hoppas jag ni hittar tråden jag gjorde till oss :-) Fredags kvällen gick väl ganska bra och popcornen var rätt äckliga så ikväll tror jag att det inte blir någonting alls!

• Mycket engagerad
    136 inlägg
    7 januari 2012 09:13

Lag dimgrå Hur går det för er? Idag ska jag till gymmet o köra crosstrainer o cykel!

• Engagerad
    57 inlägg
    7 januari 2012 09:33

Vad bra frumamma =) Tack,då ses vi där =)

• På gång
    31 inlägg
    7 januari 2012 10:30

Super, frumamma! Vi ses där😃Igår hade jag träningsvärk efter längdåkningen men idag ska viut i backen. Se om det blir en skaterunda ocks eller crosstrainer. Det råkar vara -19 grader ute så uppe på fjället är det 10 grader varmare. Veckan har varit bra matmässigt, inte helt perfekt men en bra början. Mitt mål är 63 kg, jag är 168 cm och sen barnen kom så har det smygit sig på. Nu vill jag tillbaka till den sportiga tjej jag var för 5 år sedan. Så det är 17 kg som ska bort! Men nu känns det verkligen som jag har alla förutsättningar att fixa det. Detta känns toppen! Full fräs nu alla inför måndagens vägning, en extra push till frumamma och ellle!

• Nykomling
    2 inlägg
    7 januari 2012 10:49

Har en start vikt på 88 kg

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    7 januari 2012 11:04

Vart är Ni LAG VIT? Nu börjar jag känna mig lite ensam, jag vill också ha någon att peppa med!